12 Augustus kreeg ik pijn onder in mijn buik en in mijn zij. Urine naar de huisarts gebracht en daar kwam uit dat er veel bloed in zat, maar verder niet. Urine is toen op kweek gezet, maar na een paar dagen bleek daar niks uit te komen.
Ik ben onder controle bij een uroloog, dus mijn huisarts zei, neem contact op met het ziekenhuis. Maar daarvan kreeg ik te horen dat ik toch echt eerst gezien moet worden door mijn huisarts en als die het nodig vind, dan moet mijn huisarts bellen.
Dus vandaag wederom contact gehad met mijn huisarts. Weer urine meegenomen, nogsteeds geen blaasontsteking, maar nogsteeds bloed. Mijn huisarts zegt nu, veel drinken en een paar dagen aankijken. Dan nogsteeds bloed, gaan ze verder kijken.
Ondertussen plas ik dus al 10 dagen bloed. De pijn in mijn zij is zo goed als weg, onder in mijn buik nogsteeds last.
Mijn urine is niet rood, maar donkerbruin. 'S ochtend is het echt zwarte koffie, over de dag wisselt het. Het is wat troebel, stinkt niet oid. Ik heb 12 & 13 Augustus moeten overgeven, dan was de pijn ook even minder. Maar verder niet ziek, geen koorts oid.
Iemand hier ervaring mee? Maak me niet extreem zorgen ofzo, als het ernstig was zou ik me na 10 dagen wel slechter voelen.. Maar het zit me toch ook niet helemaal lekker

Modopmerking geplaatst op pagina 99