Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Sinds de medicijnen eet ik wel meer. Voor de medicijnen gebruikte ik nog drinkvoeding omdat ik bleef afvallen. Hoe ironisch dat ik nu juist blijf aankomen. Dus het zal een mix van beide dingen zijn. Meer eten (maar nog steeds maar rond de 1400-1500 calorieën per dag) en de medicijnen.
Selina schreef:Sinds de medicijnen eet ik wel meer. Voor de medicijnen gebruikte ik nog drinkvoeding omdat ik bleef afvallen. Hoe ironisch dat ik nu juist blijf aankomen. Dus het zal een mix van beide dingen zijn. Meer eten (maar nog steeds maar rond de 1400-1500 calorieën per dag) en de medicijnen.
Liselot schreef:Ik ben met Quetiapine helaas ook 8 kilo aangekomen, het lukt me ook niet om het er af te krijgen en ik heb ook last van snaaibuien (dat staat ook in de bijwerkingen)
Na 2 jaar slikken was ik behoorlijk stabiel, hopelijk blijft dat zo nu de dosis opgehoogd is
Storm schreef:Liselot schreef:Ik ben met Quetiapine helaas ook 8 kilo aangekomen, het lukt me ook niet om het er af te krijgen en ik heb ook last van snaaibuien (dat staat ook in de bijwerkingen)
Na 2 jaar slikken was ik behoorlijk stabiel, hopelijk blijft dat zo nu de dosis opgehoogd is
Dit slik ik ook, maar ik ben nog niet, of niet veel aangekomen. Welke dosis gebruik jij?