Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Mijn schoonvader had het op de helft van zijn lichaam en gruwelijk veel pijn, hij heeft direct prednison gekregen en is er volledig vanaf gekomen. Mijn schoonzus was eigenwijs en zei dat het wel over zou gaan toen zij het kreeg, ondanks dat ik haar zei dat ze beter naar huisarts kon gaan voor medicatie, nee dus. Gevolg, zenuwpijn is chronisch geworden, kan nog net een t-shirts verdragen maar alles wat de huid raakt is pijnlijk, ook na 10 jaar nog
Suzanne F. schreef:Mijn moeder heeft met gordelroos diclofenac genomen, dat hielp zei ze. Voltaren heette het. Gewoon bij de Kruidvat te koop. Zijn wel wat doosjes doorheen gegaan toen maar ze was er met een maand-6 weken vanaf. Heeft ontzettend zeer gedaan zei ze. Ze kreeg van de dokter een soort zalf die de pijn moest verminderen. Weet niet meer hoe die heette maar was een vettige zinkzalf met een pijnstillend bestanddeel erin.
ellepel schreef:Wat toevallig want dat typte ik net al in.
PEA.
Werkt vast erg goed.
Ik gebruik het zelf momenteel in verband met zenuwpijn door piriformis en rugproblemen en de zenuwpijn is helemaal weg. Ook heb ik artrose in de handen en die kan ik momenteel ook goed gebruiken.
Geen wondermiddel,rugpijn heb ik nog steeds,maar dat is dan geen zenuwpijn meer.
Ik heb deze
https://www.pharmahorse.nl/pea-puur-humaan.html
ellepel schreef:Applester ,ik doe de dosis die bij dit merk hoort.
2x daags 400mg.
En dat werkt voldoende. Op internet staat dan iets over 1200 mg,maar dit is ook goed.
Ik had eigenlijk binnen een paar dagen al dat mijn zenuwpijn in de bil weg was en dat vond ik echt heel bijzonder.