Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Ik vond alleen oudere topics maar ik heb zoveel vragen.
Ik heb afgelopen woensdag deze operatie gehad, mijn neustussenschot is rechtgezet en mijn neusschelpen zijn verkleind.
Nu heb ik op dag vijf nog steeds dat het verstopt zit, is dat normaal? Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer door je neus kon ademhalen?
En hoe vaak spoelden jullie? Ik lees standaard 3 keer maar ik vind het fijn om vaker te spoelen.
En nu ook een vraag waar ik me bezorgd om maak: ik ruik een vieze geur, van bloed of zo denk ik? Herkent iemand dit?
Ik heb eerder een afstervend stukje huid bij mijn neus gehad na een ongeluk en dat rook precies zo, dus ik heb hier echt stress van. Ik hoor graag ervaringsverhalen.
secricible schreef:Ik heb "alleen maar" een infundibolotomie gehad een week of 5 geleden dus het legen en verruimen vd holtes.
Ik heb de eerste week 0 lucht gehad, ik gebruikte af en toe otrivin en dat hielp wel erg goed om even iets meer lucht te krijgen maar ik was een beetje bang voor otrivin-verslaving.
Ik rook vrijwel niks met af en toe ineens echt een hele smeriger lucht er tussendoor.
Nu 5wkn later heb ik veel meer lucht, nog wel af en toe troep komt er uit. Mijn geur is deels terug eb de vieze lucht is weg.
Ik spoelde de eerste weken 6-8x per dag. Dat werd na een week of 2-3 wat minder.
secricible schreef:Na een dag of 10 geloof ik.
Ik gebruikte inderdaad in de nacht voor ik ging slapen kinder-otrivin, anders vond ik het echt ondoenbaar.
danneke80 schreef:Wellicht een beetje off topic, maar welke klachten hadden jullie waardoor een operatie nodig was?
Ik twijfel een beetje of ik 'normaal ben.
chanicha schreef:Ik heb ook twee operaties gehad, eerste via mijn neus dus tussenschot eruit en tweede aan mijn neus en toen zakten de tampons uit in mijn keel toen ik ‘s avonds thuis was![]()
Dat is heel erg akelig kan ik je zeggen want ik durfde niet te slikken omdat ik bang was dat het half in mijn neus en half in mijn keel zou zitten.
Gebeld naar het zkh en kon gelijk komen gelukkig dus hebben ze ze maar verwijderd