gaucho schreef:Heel herkenbaar. Ik ben begin dit jaar bewust op zoek gegaan naar iets niet actiefs. Hardlopen, wandelen of fietsen buiten is mijn eerste go-to, maar nu dus op zoek gegaan naar iets waarbij mijn lijf ook rust krijgt. Ik ben begonnen met Mandala's kleuren en ben nu heerlijk bezig met Aquarel. Ik volg een tutorial op YouTube, of ga zelf iets leuks creëren. Hoeft helemaal niet ingewikkeld, soms is vlakjes kleuren al leuk.
Deze heb ik vorige week op een avond gemaakt, ben ik binnen toch nog een beetje met buiten bezig.
[ [url=m/Jwi6eA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw! Wat gaaf!
Zelf doe ik het volgende als ik even wil ontprikkelen of na een dag werken behoefte heb aan even niets:
- Rondje wandelen met een leuke podcast (geen te zware, zo luister ik bijvoorbeeld naar Man Man Man de podcast). Mocht wandelen niet lukken, en vind je fietsen ook fijn, kan dit uiteraard ook. Soms zit ik ook rustig in het zonnetje (mits de zon er is haha) met een leuke podcast op! Ook heel fijn.
- Boek lezen (liefst ook geen te zwaar boek, maar echt een roman oid)
- Lekkere makkelijke film of serie kijken
- Sporten
- Opruimen helpt hier ook. Schoonmaken dan weer niet haha
- Vaak ga ik ook gewoon even in de wei zitten, wel veilig
. Of op een bankje bij de paarden. Vooral de telefoon even in je zak/tas houden.
- Soms helpt dom scrollen op Pinterest of Instagram ook. Alleen zijn dat weer gelijk zoveel prikkels en ik wil liever mijn telefoon op dit soort momenten even weg laten.