Ibuprofen daarentegen lukt prima, maar deze is volgens mij niet heel goed voor de maagwand.
Nu zag ik Paracetamol Liquid Caps, hier zit ook poeder in. Kan ik deze poeder eruithalen en met een lepel appelmoes innemen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Je kunt dan ook een paracetamol tablet fijndrukken met een lepel en dat door de appelmoes doen.
manzano schreef:Ken je panadol? Dat is paracetamol in gladde tablet, zonder vies smaakje en veel makkelijker te slikken.
Shenavallie schreef:Je kunt dan ook een paracetamol tablet fijndrukken met een lepel en dat door de appelmoes doen.
DuoPenotti schreef:Met gewone paracetamol heb ik dat ook. Verder met geen enkele andere pil.
Maar de Liquid gaat prima.
Dus zou het eerst zo eens proberen.
En daar zit toch geen poeder in?
Eloya schreef:Ovale paracetamol kopen bij kruidvat of etos eigen merk.
Of liquid caps.
Beide stukken veel fijner en met minder vieze smaak.
Jasmijn159 schreef:Wat bij mij werkt: een hap eten (bijvoorbeeld gewoon een boterham met pindakaas oid) en dan kauwen totdat je het normaliter door wil gaan slikken. Dan prop je de paracetamol er bij en je mengt je eten daar als het ware in je mond om heen. En dan de hele boel in één keer doorslikken. Je hebt niet eens het idee dat er een pil in je hap zit.. Echt top.