Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just_kiki schreef:Anders verloskundige bellen?
Hier heb ik dat eens mogen doen en toen hebben ze voorzekerheid even gekeken met de echo.
maj0 schreef:Soms is er inderdaad een rare menstruatie bij. Ik was de laatste maanden elke keer rond de 25 a 30 dagen en was de vorige cycles in 1 keer 40 dagen. Dus beetje hetzelfde als met jou. Ik zou nog even afwachten een week of 2 3 en als je dan nog steeds niet bent zou ik een verloskundige bellen of die mee willen kijken.
Of (ik weet niet of dit kan maar) kun je niet zwanger zijn maar dat het nog niet te zien is? (zelf geen ervaring met zwanger worden of zijn)
Mazida schreef:maj0 schreef:Soms is er inderdaad een rare menstruatie bij. Ik was de laatste maanden elke keer rond de 25 a 30 dagen en was de vorige cycles in 1 keer 40 dagen. Dus beetje hetzelfde als met jou. Ik zou nog even afwachten een week of 2 3 en als je dan nog steeds niet bent zou ik een verloskundige bellen of die mee willen kijken.
Of (ik weet niet of dit kan maar) kun je niet zwanger zijn maar dat het nog niet te zien is? (zelf geen ervaring met zwanger worden of zijn)
Bij 2 weken overtijd zou het wel te zien moeten zijn, keurig getest op ochtendurine met verschillende merken. Het zou natuurlijk wel fantastisch zijn als ik wél zwanger zou zijn, maar die testen zijn bijna 100% betrouwbaar, dus daar ik ga niet vanuit. Zeker omdat ik met verschillende merken heb getest. Misschien dat ik het volgende week nog een keer probeer als de menstruatie niet doorkom, maar zwanger zijn kan het niet zijn dus.
Nyaleti schreef:just_kiki schreef:Anders verloskundige bellen?
Hier heb ik dat eens mogen doen en toen hebben ze voorzekerheid even gekeken met de echo.
Na 2 weken overtijd al?
Dat ze dat na een poosje doen (korter dan 6 maanden) logisch maar na zo'n korte tijd al?
Wat overtijd is echt niet iets waar je je perse zorgen over moet maken. Maar als je zwanger wilt raken, is het wel extra vervelend natuurlijk.
marleen_usar schreef:Bij mij duurde het 3 maanden voor dat een test aan gaf dat ik zwanger was. Maar ik merkte het zelf al aan mijn lichaam.