Vrijdag kreeg ik behoorlijk keelpijn, en de dag erop hoestte ik me de longen uit het lijf. Dat bleef een paar dagen aanhouden en er kwam ook een neusverkoudheid bij. Nu heb ik al chronisch ontstoken neusslijmvliezen dus dat is vaak een feestje, dan werk ik er zo op een dag 4 pakken zakdoeken doorheen. Het blijft maar stromen
Het trok ook wat op mijn longen maar niet heel erg, maar ik was wel iets benauwder dan normaal.
Nu waren we afgelopen vrijdag een week verder en het begon wat beter te gaan, het slijm in m'n keel en longen kwam los en ik hoestte nu effectief zeg maar
Dus ik was blij, ik leek er doorheen. Zaterdag ging ook goed, leek nog steeds de goede kant op te gaan. Gisterochtend werd ik wel iets slecht wakker maar ik dacht dat het door de korte nacht kwam. nog op pad geweest maar gisteren eind van de middag klapte ik helemaal in elkaar. En ik kreeg weer onwijs keelpijn met kriebel. Dus ik hoestte me weer helemaal suf. Ik ben om 20,30 uur naar bed gegaan want ik was echt beroerd. En ik werd vandaag met tussenposes uiteindelijk om 14 uur weer wakker
En nu voel ik echt top beroerd. De neusverkoudheid is weer heel extreem, niet alleen maar slijm maar ook echt veel troep. En de kriebel in mn keel is weer weg maar nu ben ik wel echt heel benauwd. Ik hoest ook veel troep op uit mn longen. Ik hoop dat het niet tot een longontsteking komt, ik heb het gevoel dat mijn lichaam daar nu hard tegen aan het werk is.Maar wat is dit voor gekke verkoudheid die in golven komt? Zijn er meer die dit zo hebben gehad? De donderdag voordat ik ziek werd kruiste ik in de supermarkt iemand die net aan het hoesten was. Toen dacht ik nog, als ik maar niet ziek word
Ik maak me lichtelijk zorgen omdat we volgende week donderdag op vakantie gaan. Ik heb overigens een test gedaan en het is geen corona.

Mn traanbuizen deden van de week trouwens heel erg zeer. Ik ben ook de hele tijd met zalf aan het smeren om de huid om mijn neus een beetje gehydrateerd te houden.
en in vlagen wat koortserig