Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leandra schreef:Dank jullie wel. Ik heb dit ook genoemd bij de arts maar werd overheen gepraat. Ik heb op dit moment een spiraal dus heb geen menstruatie. Wel heb ik in het verleden klachten gehad die op endometriose kunnen duiden maar dat is door de huisarts steeds opzij geschoven.
Maar ik zal het zeker nog eens aankaarten.
Leandra schreef:Dank jullie wel. Ik heb dit ook genoemd bij de arts maar werd overheen gepraat. Ik heb op dit moment een spiraal dus heb geen menstruatie. Wel heb ik in het verleden klachten gehad die op endometriose kunnen duiden maar dat is door de huisarts steeds opzij geschoven.
Maar ik zal het zeker nog eens aankaarten.
marije1109 schreef:Diverticulitis? Lijkt op blindedarmontsteking maar dan zijn het ontstekingen aan uitstulpingen van de darmen, kan dus op allerlei plekken.
Vaak bij oudere mensen,maar ik heb het al sinds eind 30.
Coentjuh schreef:Is je urine gecheckt?
Juni vorig jaar rolde ik ook over de grond van de buikpijn rechtsonderin - 's ochtends vroeg, na het legen van de ochtendplas.
Verdenking blindedarm, gelijk naar zkh voor echo, maar dat was het niet. Het was een blaasontsteking die er misschien al even zat en waar ik niet duidelijk iets van merkte totdat ik die gemene buikpijn kreeg? Ik heb trouwens nog regelmatig die buikpijn, vooral na het legen van de ochtendurine. Al is het niet meer zo heftig als toen, en urine is iedere keer negatief dus geen blaasontsteking
Misschien heb je er iets aan, misschien ook helemaal niet... Sterkte TS...