Celebi schreef:Doet het ook zeer? Op zich is spierpijn wel logisch nadat je opeens zo'n eind gaat fietsen. Overbelasting kan echt even naar zijn.
Heb het eens gehad na een training van een ruiter vitaal coach in opleiding. Die was even vergeten dat haar test groepje niet zoveel sport ervaring had als de mensen die ze normaal sportles gaf. Voelde tijdens alle squats en lunges al dat mijn bovenbenen gingen protesteren, maar toch onder wat geklaag doorgezet want zo heftig leek de les niet. Die avond wilde ik vanaf de bank opstaan om naar bed te gaan. Ik kon fysiek gewoon niet meer opstaan. De spieren net boven mijn knieën deden gewoon niks meer. Was echt even 1 of 2 dagen behelpen en daarna werd het pas 'normale' spierpijn.. Onderschat die overbelasting dus niet.. Even goed rust nemen, wel gecontroleerd in beweging blijven en misschien insmeren met iets van spiroflor en dan zou het op zich vrij snel wel moeten afnemen.
Spierpijn aan de kuiten was gisteren, nu niet meer! Alleen dizzy als ik moet lopen. Alsof je op een boot hebt gestaan en je gaat naar wal zogegezgd.