zonnebloem18 schreef:De glas en vork staat voor de vaatwasser, daar mag hij dus niet in. Ik ga er van uit dat hij wel geschikt is om uit te drinken. In het geval van een plastic beker zou ik er alleen water in doen. Alles wat een smaak geeft trekt al snel in het plastic. Dat zie je zelfs bij bekers van Mepal bijvoorbeeld.
Dat dacht ik dus eerst ook maar een klant van mij zei dat dit betekende dat je er veilig uit mocht drinken en je dus geen minuscule deeltjes plastiek ging binnen krijgen. Ze hadden me er goed in gepeperd wat ik wel en niet mocht gebruiken. Zo moest ik stoppen met gewone waterflessen van de supermarkt te hervullen.
Foaly schreef:Waar heb je de fles gekocht? Zolang dat bij een Europees bedrijf is, moet hij voldoen aan de Europese regels omtrent voedselveiligheid. Als je hem bij Ali/Temu/Shein vandaan hebt, is het een ander verhaal.
Het is al niet veel beter
Primark. Ik ging hem idd eerst op Shein bestellen, daar zag ik hem het eerst maar toen toevallig naar de Primark geweest en hem daar gezien dus daar gekocht.