Moest het ook een stukje begrafenis mee nemen zou het helemaal geweldig zijn. Wie heeft de ultieme tip? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moest het ook een stukje begrafenis mee nemen zou het helemaal geweldig zijn. Wie heeft de ultieme tip? 
Wij hebben het al proberen uitleggen, maar wij merken dat ze het wat verkeerd koppelt. Zo had ze onlangs zorgen over wat wij oud waren en wij dan ook dood gingen. Een dik jaar geleden is onze hond gestorven en daar worstelt ze ook nog wat mee. Ze vraagt nog erg vaak naar zijn sterretje en blijft er wel wat in hangen, ondanks dat wij er nooit echt een zwaar onderwerp van hebben gemaakt. Ik denk daarom dat een boek haar wel kan helpen waarbij ik het eens voorlees en zij daarna er zelf kan door gaan en prenten kan kijken om het in haar eigen tempo wat te laten bezinken. Ze is erg gevoelig maar kropt veel op 
Ze is nogal graag gezien op de hartafdeling en de verpleegsters moedigen haar zelfs aan om te lachen op de gang want het doet de patiënten deugd. Ze komt er wel graag maar dan vooral voor de verpleegsters gok ik 
zonnebloem18 schreef:Persoonlijk hou ik er niet van om een kind te vertellen dat iemand die overleden is slaapt. Het kan er voor zorgen dat een kind angst krijgt om te slapen en niet meer wakker te worden. Verder geen tips, maar de slaap tip wilde ik wel even meegeven.

zonnebloem18 schreef:Persoonlijk hou ik er niet van om een kind te vertellen dat iemand die overleden is slaapt. Het kan er voor zorgen dat een kind angst krijgt om te slapen en niet meer wakker te worden. Verder geen tips, maar de slaap tip wilde ik wel even meegeven.

Jammer hoe de ouders het verder aanpakten, dat wel.