Ik loop al zo’n 2/3 jaar met een pijnlijke scheenbeen/knie. Vooral traplopen en auto in en uitstappen doet echt veel pijn. Ook ben ik erachter dat mijn moteriek en kracht stuk minder is in dat linkeronderbeen.
Omdat het elke keer tijdje op en af is (3 maanden wel last, 3 maanden niet). Heeft het even geduurd voordat ik naar de HA ermee ging. In febr ben ik daar dan heen geweest en zij wisten het ook niet. Ga maar naar het ZH foto’s maken. Ik foto’s gemaakt. Niks te zien. Ga maar naar de nuroloog. Ik naar de nuroloog in mei (precies in periode dat ik er geen last van had). Wat onderzoekjes hier en daar. Jaa ik denk dat het het tarsaal tunnel syndroom is. Kom maar terug zodra je weer last hebt. Ik vervolgens googlen erop maar deze klachten scheinen vooral in de voet te zitten en je kan er evt een klapvoet van krijgen. Maar ik, ik heb last van mijn scheenbeen en rondom knie. Nu had me werkgever mij 3 sessies gegeven bij een therapeut die werkt op wat meer holistisch kant. Ik ben daar vorige week geweest en morgen heb ik weer een afspraak. Hij heeft heel mijn onderbeen los gemaakt, ik zat de dag erna onder de blauwe plekken.

Ik heb er 2 fotos bijgezet. Me rechterbeen kan ik goed strekken. Linkerbeen gaat zeer moeizaam en als ik doorzet doet het pijn aan mijn knie.

Iemand enig idee