Als eerste wil ik zeggen dat ik dit geen discussie topic moet worden over afvallen.
Afgelopen vrijdag had ik weer een gesprek met de HA.
Al jaren ben ik bezig om af te vallen met diverse diëten op dit moment volg ik al 1,5 jaar het COOL traject maar heeft dit ook niet het gewenste effect.
ik ging voor een afspraak over mijn astma medicijnen het van het een kwam het ander in het gesprek toen ze vroeg hoe het ging, hierin gaf ik aan dat ik steeds meer klachten krijg, mijn aan mijn knieën en enkels, steeds meer last van smet plekken en dan nog het mentale gedeelte, toen kwam het hoge woord er uit en gaf ze aan dat ik toch dan maar eens serieus over een operatie na moest gaan denken.
Ik een operatie?? Ik ben er altijd fel op tegen geweest en heb altijd vanaf het begin gezegd dat ik het zelf wil doen, maar wat als het zelf dan toch niet lukt? Het voelt enorm als falen

Op internet lees je vooral de slechte ervaringen maar ik ben ook op zoek naar de goede ervaringen ook.
is alle pijn(?) en extra dingen het waard?
Het zou dan gaan om het MMC in Eindhoven waar een na traject van 6 jaar aan vast zit.
Nogmaals het moet geen afzeik topic worden.