Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Humpiedumpie schreef:Schimmel gaat vaak samen met suiker. Inderdaad slim om je voedingspatroon eens onder de loep te nemen (met iemand die er verstand van heeft). Rineke dijkinga heeft ook een mooi boek geschreven hierover;
https://www.bol.com/nl/nl/p/alles-draai ... JpEALw_wcB
Sas_Mon schreef:Is je enige doel van de hormonen niet zwanger worden? Of zijn er nog meer redenen om hormonen te willen gebruiken?
Een vriendin was dit geneuzel zat. Wilde absoluut geen kinderen en heeft zich laten sterriliseren. Probleem van ongewenste zwangerschappen voorbij.
Of condooms? Het probleem leggen bij degene die het probleem veroorzaakt? De man. Sterrilisatie van hem?
daantjuhhh schreef:Humpiedumpie schreef:Schimmel gaat vaak samen met suiker. Inderdaad slim om je voedingspatroon eens onder de loep te nemen (met iemand die er verstand van heeft). Rineke dijkinga heeft ook een mooi boek geschreven hierover;
https://www.bol.com/nl/nl/p/alles-draai ... JpEALw_wcB
Het zal vast voorkomen. Het is ook nooit verkeerd om je voedingspatroon onder de loep te nemen.
Maar ik heb net zoals TS alleen net na de menstruatie last van schimmel infectie.
Ik vermoed dat het dan meer hormonaal is.
Sas_Mon schreef:Is je enige doel van de hormonen niet zwanger worden? Of zijn er nog meer redenen om hormonen te willen gebruiken?
Een vriendin was dit geneuzel zat. Wilde absoluut geen kinderen en heeft zich laten sterriliseren. Probleem van ongewenste zwangerschappen voorbij.
Of condooms? Het probleem leggen bij degene die het probleem veroorzaakt? De man. Sterrilisatie van hem?
Echwel schreef:marleen_usar schreef:Dit is zo herkenbaar, ik heb me verdiept in Medical Medium. Je moet de oorsprong aan pakken, zo jammer dat ik dit niet jaren eerder heb ontdekt. Het boek thyroid lees ik nu ook.
[ [url=m/2yUt0c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus jij doet een mandarijn tussen je knieën als anticonceptie
Humpiedumpie schreef:Onderschat niet wat het laten steriliseren met je lichaam doet. Als ik het goed heb begrepen moet je dan ook aan de kunstmatige hormonen blijven ivm botontkalking.
Als het niet noodzakelijk is, zou ik persoonlijk dat als allerlaatste optie zien .
Lous schreef:Ik was klaar met kunstmatige hormonen, ik werd een emo-heks zonder libido ervan.
Ieder natuurlijk haar persoonlijke ervaringen, maar het koperspiraal bleek hier echt een zegen. Deze (T-safe) kan 10 jaar blijven zitten en doet tot nu toe al bijna 6 jaar meer dan prima haar werk.