Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olle schreef:Gnome schreef:Project gezond.
![]()
![]()
Heerlijke recepten en eigenlijk mag je wel gewoon alles eten.
Renee1991 schreef:Ik zou de Bijbel van Lot Beukers eens bestellen en daar mee beginnen. Misschien moet je het niet in de dieethoek zoeken, maar juist gewoon in een subtiele verandering in leefstijl. Als het te ver van je eigen gewoontes af ligt, wat Sonja Bakker ligt want dat is eigenlijk gewoon een diehard crash dieet, dan houd je het inderdaad niet vol.
En ga Lot vooral ook volgen op insta
__Sannne schreef:Ik zit hier toevallig ook naar te kijken, maar ik vraag me vooral af; zijn de recepten ook een beetje betaalbaar? en eet je elke dag wat anders of bijvoorbeeld ook 2 dagen achter elkaar hetzelfde? Of kun je dat zelf aanpassen/invullen?
Janneke2 schreef:Mbt pms: misschien dit eerst eens bij de kop pakken.
Een paar dagen een bijzondere stemming is prima, met een reep donkere chocola is niets mis - maar grote toestanden rond eten (of humeur) 'horen er niet bij' (al komt het helaas veel voor).
Zorg in die dagen voor 'niet te veel' koolhydraten, een ruime hoeveelheid calcium en magnesium uit planten, bijvoorbeeld noten.
En ik maak al jaren heerlijke 'papjes' van pure cacao, sinasappelsap en als het zo uitkomt kruiden (gember, sambal, kaneel) of lekker vers zomerfruit.
Janneke2 schreef:Mbt pms: misschien dit eerst eens bij de kop pakken.
Een paar dagen een bijzondere stemming is prima, met een reep donkere chocola is niets mis - maar grote toestanden rond eten (of humeur) 'horen er niet bij' (al komt het helaas veel voor).
Zorg in die dagen voor 'niet te veel' koolhydraten, een ruime hoeveelheid calcium en magnesium uit planten, bijvoorbeeld noten.
En ik maak al jaren heerlijke 'papjes' van pure cacao, sinasappelsap en als het zo uitkomt kruiden (gember, sambal, kaneel) of lekker vers zomerfruit.