Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Is je vitamine d wel eens nagekeken? Ook al kom je in de zon, sommige mensen maken gewoon niet of nauwelijks vit d aan. Ik heb ook een tekort en moet mijn leven lang blijven slikken. Doe ik dat niet dan ben ik heel erg moe
Pien63 schreef:Weleens (laten) kijken naar aardstralen en wateraders in en om je huis ? Woon en slaap je boven een waterader dan is het niet zo gek dat je geen energie hebt. Wat je kunt proberen is om eens op een andere plek in huis te slapen en kijken of dat beter gaat. Met andere plek bedoel ik niet op zolder bv boven je slaapkamer maar echt op een andere plek. Een waterader kun je ook een beetje voelen (voelt wat kouder) of zien waar kleine scheurtjes in de muren zitten.
PhaedraW schreef:Hebben ze je bloed ook nagekeken op ijzerwaardes? Ik was ook constant moe, elke inspanning was te veel. Bleek mijn ijzer echt véél te laag te staan.
Heel veel succes/beterschap in ieder geval! Ik hoop dat je snel vindt wat er scheelt!
plutolover schreef:fjordjes schreef:Is je vitamine d wel eens nagekeken? Ook al kom je in de zon, sommige mensen maken gewoon niet of nauwelijks vit d aan. Ik heb ook een tekort en moet mijn leven lang blijven slikken. Doe ik dat niet dan ben ik heel erg moe
ja ook deze een tijd lang geslikt. Maar niet het gewenst effect. Maar misschien moet ik het gewoon weer gaan nemen. ook uit bloed blijk ik geen vitamine D te kort te hebben. mijn waardes zijn gewoon goed.
Weet wel dat dit allemaal na corona is gekomen.
ik doe niks in het huis, als ik wel wat doe heb ik idee dat ik enige ben die wat doe in het huis.. En dat komt ook gewoon omdat het mij heel veel energie kost en ik dez eigenlijk niet heb, een schoonmaker is een optie maar dat vind ik eigenlijk zonde van het geld. want heb wel de tijd ervoor.
DAn wordt ik weer boos op mijn vriend omdat ik dan vind dat ik de enige ben die wat doet.. Niet geheel eerlijk want hij werkt veel meer dan ik. dus logisch dat ik meer in huis doet. Maar huis voelt niet als mijn huis.. Vorige huis deed ik wel 2x per week goed schoon maken. Oke toen had ik ook maar 1 paard want de ander stond in de opfok haha. En geen corona gehad.
Maar dan nog voelt dit huis niet als mijn huis.. Terwijl het zo fijn huis is.. aan het bos. Waarom het niet als mijn huis voelt geen idee.. probeer er nog achter te komen. het is gewoon een rijtjes huis net als mijn vorige huis. Maar overal ligt erook wel zooi.. Maar niet de energie om op te ruimen.. Dit huis is wel iets donker dan mijn vorige huis. Dit komt door ligging van het huis. Minder daglicht. Mischien dat daardoor komt?
Ik heb zo daglicht lamp geprobeerd maar daar kan mijn geopereerde oog weer niet tegen dus lig ik daarna alsnog plat in het donker omdat ik last krijg.
Ik wil ook niet in negatieve blijven hangen ik wil in positief oplossen. Maar geen inspiratie wat zou kunnen helpen. Hoe ik mijn huis mijn huis maakt.
Tieneke schreef:Drie keer griep op zo'n korte tijd is erg veel. Was het echt griep of een verkoudheid, keelontsteking...? Want als ik arts zou zijn, zou ik dat toch opvallend vinden...
plutolover schreef:Dit zijn mijn uitslagen. Volgens mij prima onder de waarde. Moet wel zeggen dat deze waarde uit 2021 komen maar toen had ik dezelde klachten. Het gaat echt met ups en downs.
[ [url=m/26pygD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QJdiKI.jpg]Afbeelding[/url] ]