Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ista schreef:Voornamelijk dat mijn conditie/uithoudingsvermogen wat beter wordt en dat ik wat afval. Waarschijnlijk is daar wat spieropbouw voor nodig. X-aantal stappen per dag haal ik met de hond wel. Dit gaat dus echt om een stukje extra. Gewoon lekkerder in mijn vel zitten
Nyaleti schreef:Vind je wandelen leuk? Dit is laagdrempelig maar kan goed bijdragen aan afvallen. Lekker muziekje op (of een podcast als je dat leuk vindt). Zeker nu het hopelijk wat beter weer wordt, lekker om te doen.
Ik deed veel van Chloe Ting. Ik vind haar rete irritant maar de oefeningen wel leuk.
Of ik schreef wat oefeningen van haar op en maakte daar later zelf een workout van zodat ik met mijn eigen muziek kon sporten.
Die van Pamela Rieff vond ik vaak wat pittiger.
Handig topic om mijn vraag te stellen: ik ben geblesseerd aan m'n schouders. Wil wel heel rustig sporten op pakken en dus alleen benen / buik trainen.
Nu heb je zóveel oefeningen waar je bv toch op handen en knieën moet oid maar ik kan geen enkele kracht verdragen op m'n armen / schouders.
Is er een specifieke workout zonder op all fours te moeten?
Want telkens oefeningen overslaan is 1 confronterend voor mij en 2 gewoon irritant.
Maar met een video erbij heb ik wel meer motivatie dan wanneer ik het alleen moet doen.
Winged schreef:Nyaleti schreef:Vind je wandelen leuk? Dit is laagdrempelig maar kan goed bijdragen aan afvallen. Lekker muziekje op (of een podcast als je dat leuk vindt). Zeker nu het hopelijk wat beter weer wordt, lekker om te doen.
Ik deed veel van Chloe Ting. Ik vind haar rete irritant maar de oefeningen wel leuk.
Of ik schreef wat oefeningen van haar op en maakte daar later zelf een workout van zodat ik met mijn eigen muziek kon sporten.
Die van Pamela Rieff vond ik vaak wat pittiger.
Handig topic om mijn vraag te stellen: ik ben geblesseerd aan m'n schouders. Wil wel heel rustig sporten op pakken en dus alleen benen / buik trainen.
Nu heb je zóveel oefeningen waar je bv toch op handen en knieën moet oid maar ik kan geen enkele kracht verdragen op m'n armen / schouders.
Is er een specifieke workout zonder op all fours te moeten?
Want telkens oefeningen overslaan is 1 confronterend voor mij en 2 gewoon irritant.
Maar met een video erbij heb ik wel meer motivatie dan wanneer ik het alleen moet doen.
Fitnesshoepel en dan de hoepelworkouts een idee?