Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna_98 schreef:Ik vind de zonnebrand van Australian Gold echt veel minder plakkerig van die van Nivea enzo. Trekt veel sneller in je huid
Dioxide schreef:In NL: Ultrasun Sport Extreme SPF50 voor m’n lichaam en Bioderma Photoderm Aquafluide SPF50 voor het gezicht. Garnier Sensitive Expert SPF50+ vind ik ook best okay als Ultrasun niet te krijgen is.
Op het werk/in de zon: Bioderma Photoderm Aquafluide SPF100 voor gezicht en Banana Boat sport SPF60, 80 of 100 voor lichaam afhankelijk van seizoen en locatie. Rondom de evenaar moet ik die SPF100 alsnog elk uur smeren![]()
Gotta love being born with ginger hair
Palmera schreef:Ik heb altijd begrepen dat boven de factor 50 eigenlijk niet bestaat? Dat dat dan zeg maar verkooppraatjes zijn? Weet iemand daar meer van?
Palmera schreef:Ik heb altijd begrepen dat boven de factor 50 eigenlijk niet bestaat? Dat dat dan zeg maar verkooppraatjes zijn? Weet iemand daar meer van?
Nyaleti schreef:Sorry maar omg![]()
spf100? Ik heb hier oprecht nog nooit van gehoord! Wat heftig dat je dan ook nog zo vaak moet smeren zeg..
Biordermal heeft schijnt een fijne ( nieuwe?) Voor het gezicht, degene waar ook hyaluronzuur in zit.
Anders vaak ook spf50 van Nivea Sports, als ik ook echt wat ga ondernemen buiten in de hitte. Zweet je niet zo maar af en geeft geen glans.
Voor het lijf ook fan van Australian Gold!
Whizz schreef:Ik heb de biodermal met hyaluronzuur dus gekocht en die laat een wit waas achtergelukkig had ik er meteen twee gekocht.. voor mijn lichaam gebruik ik altijd P20, beschermt goed maar geeft vreselijke gele vlekken op je kleding.
boeflover schreef:Ik zoek een goede vervanger voor de Banana Boat sport 50, deze is in NL niet te koop maar ik heb nog niets gevonden wat zo fijn werkt! Plakt niet, je hoeft hem niet eens uit te wrijven perse en hij beschermt top!