Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ooglidcorrecties zijn zeker niet altijd cosmetisch. Wat mij betreft had het niet gehoeven, tot die arts me aankeek en zei dat ik enorm veel druk op mijn ogen moest hebben.
Huh? Ja, eigenlijk zit ik al jaren te tobben met het gevoel dat er wat op mijn ogen drukt, dat er misschien wat in zit, wimpers die tegen mijn oog drukken. Hij liet me zien hoeveel overtollig vel er onder die vetkussentjes tussen mijn ogen en wenkbrauwen zat (even met een pincetje eraan trekken). Ik schrok ervan!
Maar gisteren werd Albert erbij geroepen om eens te komen kijken hoeveel vel en vet er echt werd weggehaald, Albert omschreef het aan me als wel twee knikkers per oog. Ik vind het trouwens jammer dat ik niet gevraagd heb of ik dat bakje zelf even mocht bekijken.
Ik hoop dus vooral op veel minder gedoe met mijn ogen, zeker in combinatie met mijn hooikoorts en op die frisse, open blik die ik nu bij Albert zie. Hij zegt ook veel meer zicht te hebben doordat het afdakje weg is, maar bij hem hing er ook echt een stukje vel voor.
Ter vergelijking dus ik, vooraf en nu (schrik niet!) en Albert, vooraf en nu op 9 dagen na de operatie.
Ik weet dat er wat mensen meelezen die zelf ook wellicht overwegen dit te doen. Vandaar mijn uitleg en wat ik vooral mee wil geven is dat het wat pijn betreft echt niks voorstelt! Het is puur wat ongemak en een branderig en trekkerig gevoel op de eerste dag. Nu is het enige wat lastig is, dat mijn ogen wat tranen. Enne ... dr. Rolf Jacobs van Zorroo.nl is niet alleen een topper, maar ook een ontzettende leuke en warme persoonlijkheid. Aanrader!
Padoertje schreef:Dit is mijn voor en na. Foto is genomen toen de hechtingen er net een dag of 2 uit waren. Dus 10 dagen na de ingreep. Lichte zwelling te zien, maar niet eens meer beurs. Het knapt echt reuze snel op.
[ [url=m/GYaiAi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boras schreef:Padoertje schreef:Dit is mijn voor en na. Foto is genomen toen de hechtingen er net een dag of 2 uit waren. Dus 10 dagen na de ingreep. Lichte zwelling te zien, maar niet eens meer beurs. Het knapt echt reuze snel op.
[ [url=m/GYaiAi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik laat het mijn man zien: "de bovenste foto is een moeder, de onderste foto haar dochter".
Ziet er echt heel mooi uit.
Maar waar ligt het nou aan dat het er bij enkelen mooi/natuurlijk uitziet en bij velen onnatuurlijk/niet mooi?
Ik zou als de dood zijn dat ik in die laatste categorie zou komen.
Myfairytale schreef:Vind het ook heel mooi Padoertje!
Maar bij Monique en haar man ook!
Het enige wat me nu nog tegenhoud is eigenlijk mijn angst voor naalden en de tijd voor het herstellen. Daar heb ik eigenlijk geen tijd voor ivm werk.