Ik heb eigenlijk al mijn hele leven dat ik totaal geen pil op een normale manier kan slikken.
Het gaat altijd gepaard met Kokhalzen, zelfs deze week ergens gehad dat ik al ging kokhalzen bij uit de verpakking drukken.
Ik kan ook niet normaal een gesprek voeren met iemand er over want ik word misselijk
en het gevoel bij de kaken word al week als ik er over na denk en over spreek met iemand anders.
En deze hel merk ik zelfs ook 's morgens vroeg met de 2 pillen die ik iedere dag moet slikken,
maakt echt niet uit met wat ik het weg slik. Of hoe groot of hoe klein die krengen zijn.
Ik zit/sta al te kokhalzen.
Tijdens de ochtend ritueel van de 2 pillen slikken probeer ik mij al te ontspannen,
ene keer gaat beter dan andere keer, maar het is altijd weer groot feest met het slikken.

Kan het ook nooit begin van de tong leggen want dan ga ik al helemaal over m'n nek heen,
ik heb ook altijd dat ik het echt achter in mijn keel moet leggen anders krijg ik het echt niet weg.
Van de originele paracetamols ben ik al naar de capsules gegaan omdat ik ze echt niet weg krijg.
Wie heeft dit ook? Ben toch echt niet de enige?
Vanavond ook al met familie er over gehad, en werd al bij het gesprek niet goed..