Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Es_ther schreef:Ik heb het als ik heel moe en/of gestresst ben. Dan is het niet de hele dag door, maar korte momenten dat ik dat heb. Wel heel irritant
daantjuhhh schreef:Nou jullie beginnen over spierkrampen gaat er bij mij ook een belletje rinkelen.
Ik heb vaak kramp in mijn voetzool.
Dus magnesium tekort zou echt goed kunnen
DuoPenotti schreef:daantjuhhh schreef:Nou jullie beginnen over spierkrampen gaat er bij mij ook een belletje rinkelen.
Ik heb vaak kramp in mijn voetzool.
Dus magnesium tekort zou echt goed kunnen
hier ook voor voetkramp en trillend ooglid.
Citraat zou een van de betere zijn is mij verteld.
edit
Pak altijd zo'n grote pot bij de kruidvat als het 1+1 gratis is. Wat nu dus is
https://www.kruidvat.nl/lucovitaal-magn ... /p/4428957
Suzanne F. schreef:Magnesium is bij mij echt wonderspul. Sinds ik het dagelijks (in vrij hoge dosering) neem zijn zoveel klachten verdwenen. En niet alleen lichamelijk voel ik me veel beter maar geestelijk ook. Ook daar schijnt het voor te werken las ik. Mensen krijgen met hun gewone eten veel te weinig magnesium binnen. Daarvoor eten we gewoon te weinig verse groenten en zelfs de hedendaagse groenten bevatten minder magnesium dan vroeger.
Voor mij geldt dit ook voor andere dingen want ik eet gewoon te weinig groente en fruit en kom dus standaard te kort. Daarom neem ik dagelijks een multivitamine. Ik weet dat ik het anders gewoon niet binnenkrijg.
Maar vooral die magnesium doet echt hele goede dingen voor mij. Wat een wonderspul is dat.
fjordjes schreef:Last van stress, oververmoeidheid of overspannen/burn out veroorzaakt ook trillend ooglid. Ik slik ook magnesium maar dat helpt niet bij een trillend ooglid omdat ik alle bovenstaande dingen heb. Dus ik zou kijken naar de dingen die waarschijnlijk stress veroorzaken, vaak is dat de boosdoener.
fjordjes schreef:Last van stress, oververmoeidheid of overspannen/burn out veroorzaakt ook trillend ooglid. Ik slik ook magnesium maar dat helpt niet bij een trillend ooglid omdat ik alle bovenstaande dingen heb. Dus ik zou kijken naar de dingen die waarschijnlijk stress veroorzaken, vaak is dat de boosdoener.
Ann_moi schreef:Hier ook het laatste half jaar veel last van gehad, tijdens stress en vermoeidheid veel erger. Maar kwam er ook achter dat mijn ogen slechter zijn geworden, en het dragen van mijn bril helpt dus ook. Misschien is dat ook het uitzoeken waard?