Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:En toch zegt het niet altijd wat als je geen aanwijsbare tekorten hebt bij een bloedonderzoek. Ik zou beginnen met een multivitamine supplement en een aanvullend haarsupplement. Ik heb die van Kruidvat of Etos. Dan het aanschaffen van goede shampoo, conditioner en haarolie. Door die haarolie kan je wat castorolie en wat druppels Rozemarijn olie toevoegen. Beiden staan bekend om de stimulatie van haargroei.
En veel geduld hebben. Het heeft jaren geduurd voor mijn haar weer een beetje wat was na jaren van stress en niet goed voor mezelf zorgen. Ik ben bij een internist geweest die mij de castorolie en de rozemarijn aanraadde. Verder ben ik trouw elke dag vitaminen en mineralen gaan nemen en ik was mijn haar 1-2 x in de week met goede shampoo (Moroccanoil of Olaplex). Elke avond 1 pompje olie in masseren op mijn hoofdhuid en een pompje in de lengtes/puntjes. Ik ga 2 x per jaar naar de kapper en verf het niet meer zelf. Het is in de afgelopen jaren enorm opgeknapt daarmee.