Vayo schreef:Maar koorts, kuchen en kunnen bokken is toch niet doodziek?
Er zit een verschil tussen kuchen en kuchen, ik heb geen rokers kuchje maar en zo’n smerige hoest waardoor alles pijn doet… Ook vind ik op adem moeten komen als je 5m naar de wc hebt gelopen niet een teken van blakende gezondheid…
In bed liggen met paracetamol gaat prima, maar meer dan dat niet.
conejo schreef:Niks vreemd aan. Er zijn ook nog andere virussen waar je ziek van kan worden. En die heersen nu heel erg.
Hier nu voor de 4de keer ziek in 2 maanden.
En ik had gehoopt dat corona (in augustus eerste en enigste keer) voor mij ook een gewoon griepje was. Maar helaas. Nu 4 maanden later nog niet hersteld van, maar post (long) covid aan over gehouden. En lijkt er op dat 1 op de 8 mensen met corona dit krijgen.
Gelukkig voor dr meeste lijkt het me te vallen.
Heel veel beterschap!
Ik vind het gewoon apart, een klasgenootje van mij heeft een kleine week geleden Positief getest.
Bij ons op school is het verplicht bij klachten of contact te testen.
Die klasgenoot is de enige met Corona waarmee ik in contact ben geweest.
Ik vind het raar dat andere dan geen positieve testuitslag hebben gehad, Zeker omdat de hele klas na contact met hem met vergelijkbare klachten ziek thuis heeft gezeten/zit en hebben moeten testen…
Nu kan ik het bijv ook in de supermarkt etc opgelopen hebben. Maar ik blijf het vreemd vinden.
Laten we hopen dat het bij ons 2e blijft en niet school breed verspreid word!
@ marjo en speedfiets
Jullie ook heel erg veel beterschap!
Laatst bijgewerkt door Gerardyolo op 13-11-24 02:55, in het totaal 1 keer bewerkt