VanHuisUit schreef:Citaat:
Alleen vind ik dat vaak rot tegenover de gezinsleden. Misschien moet ik gewoon egoïstischer zijn

En dat ze beseffen (jouw man/vriend in ieder geval) dat als je dan niet rust het dubbel zo hard terugkomt de dag erop of binnen een paar uur...
Geldt ook voor je sociale contacten. Dat ze echt gaan begrijpen dat dit niet zomaar wat is en dat als je bijv ergens bent en je moet opeens afhaken, dat is zoals het is. Of dat je daar ter plekke dan eerst een uurtje kunt liggen voordat je naar huis gaat e.d.
Nou dit dus. Normaal moeten mensen bijna draven om me bij te houden met lopen, nu loop ik zelf achteraan. Het is een enorme omslag.
chanicha schreef:Ik had, toen mijn kinderen klein waren, een aandoening waarbij de Endocrinoloog zei, je laadt je batterij een beetje op en dan ga je vervolgens er vol tegenaan dan kom je in het rood dus eer die batterij opgeladen is duurt het veel langer.
Ik deed ook ‘gewoon’ alles maar kwam daar echt wel van terug.
Zo voelt het echt, alsof ik voor 40% op laad en dat het keihard terug loopt. Soort kapotte accu. Ik doe wel minder dan eerst, toch blijft het een wankel evenwicht.