Dus misschien zijn er wegen die korter zijn, het hoeft namelijk niet perse via de huisarts. Oh die ga ik trouwens ook nog optrommelen hoor, maar toch.Het gaat dus niet om EMDR, maar om emotieregulatie/verwerking. Ik merk dat dit me zwaar valt en dat het verstandig is om dat niet alleen te doen. Ik heb soms namelijk het idee dat ik teveel ga derealiseren, dus hulp is wel geboden.
Tips voor behandelaars omgeving Twente mag altijd

) maar ook als iemand die zelf psychologie heeft gestudeerd en een partner heeft in het werkveld. Ik ben een groot voorstander van "praktische" interventies waar mogelijk t.o.v. hele intensieve en diepgravende therapieën 
 - wellicht een valkuil....? 
 - ook dit soort valkuilen kun je met emdr aanpakken!)                                                         

Hoelang heb je antidepressiva geslikt? Volgens mij kan stoppen met zulke medicijnen je lichaam best door de war schoppen, zeker als je het lange tijd gebruikt hebt. Het kan dus best even duren (lees: maanden) voordat je lichaam gewend is aan het niet meer krijgen van zulke medicijnen, wat ook invloed kan hebben op je stemming. Na het 'afkicken' kan het zijn dat je stemming toch weer bij trekt. Het fijne weet ik er niet van, maar misschien kan je het eens bespreken met een professional of een ervaringsdeskundige?