Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deugenietje schreef:Door pijnklachten doe ik weinig aan beweging.
Kimberley_ schreef:Deugenietje schreef:Door pijnklachten doe ik weinig aan beweging.
Ik zou toch kijken of er iets is wat wel kan. Ik heb zelf fybromialgie en zit nu in een revalidatiekliniek om fit te worden voor een harttransplantatie. Ik kan niet voelen wat jij voelt maar dingen als wandelen, fietsen, zwemmen misschien? Je hoeft niet direct 10 kilometer te lopen of fietsen maar wellicht kan elk uur een rondje van 500 meter of 1 km wel?
Ik ben 1.57 en woog 102 kg ben inmiddels 5 maanden verder en weeg 87 kilo met meer/anders eten en minimale beweging ivm de pijn en mijn hart.
KimD schreef:Bananen zijn het probleem niet, daar eet ik er twee van op een dag zonder problemen. Tijdens je afval proces kan het wel eens zijn dat je op een 'plateau' beland en dus stil staat. Dat is helemaal niet erg maar wel gewoon doorzetten! Niet je goede gewoontes verliezen, je komt vanzelf van dat plateau af.
Deugenietje schreef:Heb het probleem gevonden en het afvallen gaat weer goed.
Deugenietje schreef:Kimberley_ schreef:[quote="Deugenietje
Door pijnklachten doe ik weinig aan beweging.
[/quot
Ik zou toch kijken of er iets is wat wel kan. Ik heb zelf fybromialgie en zit nu in een revalidatiekliniek om fit te worden voor een harttransplantatie. Ik kan niet voelen wat jij voelt maar dingen als wandelen, fietsen, zwemmen misschien? Je hoeft niet direct 10 kilometer te lopen of fietsen maar wellicht kan elk uur een rondje van 500 meter of 1 km wel?
Ik ben 1.57 en woog 102 kg ben inmiddels 5 maanden verder en weeg 87 kilo met meer/anders eten en minimale beweging ivm de pijn en mijn hart.
Heftig dat van je hart.
Mag ik vragen hoe oud je bent?