Sinds afgelopen week ben ik erachter gekomen dmv bloedonderzoek dat mijn schildklier veelste snel werkt. Mijn waardes zijn TSH <0,01 en de FT4 68,7. Wel had ik al sinds afgelopen december al klachten zoals dat ik het altijd heet heb, veel zweten dus. En erg moe voelen en depressie, af en toe hartkloppingen en mijn hartslag is nu ook wat versneld. Ik dacht dat ik de meeste klachten had door overgang wat er aan komt en mijn B12 problemen waarvoor ik spuit. Het kwam dus hard binnen toen ik hoorde dat het mijn schildklier is

Mijn huisarts heeft toen ik op het spreekuur was meteen de internist gebeld en ik moet daar nu maandag al heen. Ik heb wel meteen Strumazol en metoprolol retard gekregen. Daar moest ik al mee beginnen. Ook zijn mijn oogleden opgezwollen en puilen mijn ogen een heel klein beetje uit. Ik moet over 2 weken naar de oogarts toe om het daar te laten bekijken maar de angst is dus dat ik Graves heb.
Zijn er meer mensen hier op het forum die hiermee bekend zijn? En wat voor behandelingen hebben jullie ervoor gehad?