Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neon schreef:Sterkte... rot voor je.. Heb je rechtsbijstand? Leg het daar neer... als de eigenaar van de hond een algemene aansprakelijkheidsverzekering heeft, dan kan die verzekering aangesproken worden. Dat is namelijk de verzekering waar schade door dieren onder valt. WA is niet de juiste verzekering hiervoor.
Citaat:Van mijn kant een advocaat inhuren kan ik niet betalen. Ik heb wel een rechtsbijstandsverzekering.
betadine schreef:Serieus ? Ik vind eerlijk gezegd dat je nogal ver gaat in je berekeningen. Ik vind het wel normaal dat je kleding, medische kosten en verbanden vergoed krijgt, maar stalgeld en hoefsmid ?
Eerlijk gezegd denk ik dat je vooral moet leren aanvaarden dat je een ongeluk gehad hebt en jezelf de tijd moet gunnen om te genezen. Het is nog maar 10 dagen geleden. Dat je dingen niet meteen kunt of mag is erg jammer, maar van tijdelijke aard. Wees blij dat je nog leeft, dit had zoveel slechter kunnen aflopen.
Als je echt qua letsels en littekens en inkomstenverlies compensatie wilt zal je toch via een advocaat moeten gaan. Een vonnis is altijd onzeker dus ervan uitgaan dat je iedere cent terug krijgt op voorhand zou ik niet doen.
laura1987 schreef:Je kan dan toch via je rechtsbijstand een advocaat aanvragen?