ook als stok achter de deur om het vol te houden en mezelf te motiveren door te zetten.
al heel wat jaren ben ik verslaafd aan redbull zo erg dat ik momenteel 4/5 blikjes per dag weg drink.
na afgelopen dinsdag met hartkloppingen mijn vriend snachts wakker te maken besloot ik als ik de nacht door kom cold turkey te stoppen.
wat was ik bang tijdens deze hartkloppingen..
inmiddels zit ik bijna op de 48 uur zonder redbull en zijn de afkickverschijnselen heftig aanwezig..
zware hoofdpijn , spierpijn door mn hele lichaam en zelfs grieperig..
ook merk ik dat ik duffig ben..

belachelijk dat ik het zo ver heb laten komen maar erkenning is al een stap in de goede richting..
dit topic is vooral om het van me af te schrijven en m'n verhaal kwijt te kunnen.
ik weet dat het stom is dat ik het ooit zover heb laten komen maar ik hoop echt dat er mensen zijn die mij willen helpen motiveren om door te zetten en dat ik afentoe even mag klagen hoe ongelofelijk poedersuiker al deze afkickverschijnselen zijn..

om het dragelijk te maken drink ik nu 1 ijskoffie op een dag zodat ik nog iets van een klein beetje cafeine binnenkrijg maar hopelijk heb ik dit straks ook niet meer nodig.