Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Ik ben verdrietig van kwaadheid! Als ik het nieuws zie word ik zo kwaad!! Kwaad op Putin maar ook dat er niet word ingegrepen door??? Ja door wie eigenlijk!? Dan zie je dat Russische Convooi van 60km lang en dan denk ik kunnen ze die nu niet uitschakelen vanuit de lucht!? Help die mensen nou toch!
Galeobdolon schreef:Wat betreft je bom angst, hele generaties in de jaren 80 hadden last van dit gevoel. Het heeft cultureel gezien ontzettend veel bepaald. Leef vandaag, want morgen kan de bom vallen. Vooral bij de jeugd in de jaren 80 is dit credo een levensmotto gebleven. Misschien dat het je interesseert om hier verhalen over te lezen? Het kan herkenning geven en je rationeel een beetje helpen.
Ibbel schreef:Wat voelde je toen de VS Afganistan en Irak binnen viel? Of was je toen nog zo jong dat dat veel meer langs je heen is gegaan?
Toen was het de VS die aanviel - pardon, een vredesmissie deed (daar heeft de VS overigens een veel uitgebreider track record in dan Rusland!) en Rusland (ook al Putin trouwens) die zich afzijdig hield ondanks dat die de kant van zowel Afganistan en Irak koos.
Wat maakt dat, nu het omgekeerd is, je wel bang bent?