Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Ik weet niet of je vader een bekend begrip is in de omgeving? Op het moment dat hij kwetsbaar durft te zijn en uit durft te leggen hoe de vork in de steel zit, zou er dan iemand kunnen zijn die hem een plek voor bijvoorbeeld vrijwilligerswerk zou kunnen bieden?
Onwijs lief dat je je zo zorgzaam opstelt tov het welzijn van je paps.Soms zijn dat zware hoofdbrekens en lig je er zelf van wakker. Ik hoop voor jullie dat er snel een mooie oplossing komt.
Jillz1 schreef:Urbanus schreef:Dat gebeurt hier aan de overkant! Wil je de link van dat bedrijf?
Ja graag.
Een dhz garage!!!
Jillz1 schreef:Bloemetje75 schreef:Heeft je vader een voorliefde voor bepaalde oude/klassieke auto die hij hobbymatig zou willen opknappen?
Is over nagedacht. Maar als de garage verhuurd wordt heeft hij geen eigen ruimte meer. Dus dat is dan nog wel een uitdaging om die een te vinden.
Jillz1 schreef:Krijg wel een goed idee ineens.....![]()
Wat nu als we de garage in boxen verhuren. Voor idd de hobbyklussers.
Kan mijn vader een beetje links en rechts meehelpen, dus niet een nieuwe huurder maar zelf pand in stukjes verhuren aan tijdelijke gebruikers?
Iemand hier ervaring mee?
maras schreef:Even hardop mee nadenken ; als je vader de garage verhuurt dan kan hij misschien afspreken dat hij een klein gedeelte mag blijven gebruiken of misschien mee mag helpen? In deze tijd waarin niet aan personeel te komen is zijn ze vast blij met zoveel ervaring in huis. Als het verkocht is dan zijn er misschien voldoende financiële middelen om een pand terug te kopen / huren met daarin ook ruimte voor klus / sleutel werkzaamheden?
Jillz1 schreef:Krijg wel een goed idee ineens.....![]()
Wat nu als we de garage in boxen verhuren. Voor idd de hobbyklussers.
Kan mijn vader een beetje links en rechts meehelpen, dus niet een nieuwe huurder maar zelf pand in stukjes verhuren aan tijdelijke gebruikers?
Iemand hier ervaring mee?
Ibbel schreef:Zou hij lid willen worden van een oldtimervereniging, al dan niet merkspecifiek? Die hebben vaak zelf de klusruimte, en dan komt hij vanzelf ook onder de mensen met dezelfde interesse.
Of, als hij zelf niet zo snel in actie wordt, kan jij 'm gewoon lid maken van een oldtimervereniging - in overleg met de vereniging? Sleep 'm een keer mee naar een klusdag, stel 'm voor, leg wat contacten, en aan het eind van de dag geef je 'm het lidmaatschap kado. Is misschien nu in Corona-lockdowntijd wat lastig te vinden, maak kijk eens wat de mogelijkheden zijn?
Firegirl schreef:https://www.autoserviceklup.nl/
Misschien zit er zoiets in de buurt? En hebben die interesse in tijdelijk huren? Of zoeken ze vrijwilligers?