Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lieke schreef:Of een sport zoeken die je echt leuk vind. Voor mij is sporten geen moetje, maar vooral fun.
). Je begint je dagen met een lekker gevoel. Dus misschien is dat ook wel een tip: vind een moment dat voor jou het beste werkt.

fitness is een enorme hype, maar er zijn genoeg andere sporten waar je fit van wordt/door blijft of waar je je ei in kwijt kunt!
Yenni schreef:Wauw wat een reacties en tips al.
De vraag of ik niet door kan gaan met de traingen, dat word me financieel helaas te duur. Daarom dat ik daarna thuis aan de slag wil.
We werken voornamelijk aan kracht en conditie training. Heb een tijdje gekikbokst in een groep maar voelde me daar helemaal niet zeker bij.
Verder doe ik nog aan paardrijden maar dat is niet genoeg om fitter te worden.
Ik denk dat het inderdaad meer routine moet worden ipv me af vragen of ik zin heb

Ik ben zelf totaal niet geschikt voor thuis trainen
Goof schreef:Yenni schreef:Wauw wat een reacties en tips al.
De vraag of ik niet door kan gaan met de traingen, dat word me financieel helaas te duur. Daarom dat ik daarna thuis aan de slag wil.
We werken voornamelijk aan kracht en conditie training. Heb een tijdje gekikbokst in een groep maar voelde me daar helemaal niet zeker bij.
Verder doe ik nog aan paardrijden maar dat is niet genoeg om fitter te worden.
Ik denk dat het inderdaad meer routine moet worden ipv me af vragen of ik zin heb
Wat was in eerste instantie de reden dat je ging sporten? Waarschijnlijk had of heb je een doel voor ogen. Is dat niet voldoende motivatie?