Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Wat voor deken heb je gehad dan?
Ik heb er een gehad die bijna antiek was en heb nu een simpele van de lidl met extra warm voeteneind, timer en afneembare kabel zodat hij gewassen kan. Kan niet meer zonder
Draden voelen komt mij helemaal niet bekend voor. Bij mij ligt hij op de molton onder het hoeslaken.
Suzanne F. schreef:Azmay schreef:Wat voor deken heb je gehad dan?
Ik heb er een gehad die bijna antiek was en heb nu een simpele van de lidl met extra warm voeteneind, timer en afneembare kabel zodat hij gewassen kan. Kan niet meer zonder
Draden voelen komt mij helemaal niet bekend voor. Bij mij ligt hij op de molton onder het hoeslaken.
Hier hetzelfde. Op de molton en onder het hoeslaken. Ik voel geen draden en heb een goedkope van Inventum.
Azmay schreef:Wat voor deken heb je gehad dan?
inge_romeo schreef:Azmay schreef:Wat voor deken heb je gehad dan?
Hier ook die van de Lidl, heerlijk!
estja schreef:Goof schreef:Heb je de deken op je hoes liggen?
Ik heb hem onder mijn 2 hoezen liggen en voel geen draden oid, alleen de warmte.
Hoe bedoel je dit precies? Welke hoezen bedoel je? Ik wil hem op mijn molton en onder mijn hoeslaken.
Suzanne F. schreef:Je kan hem idd ook onder je molton doen. Als je dan nog draden voelt ben je echt een prinses op de erwt.
Albert schreef:Ik heb een wat duurdere van Inventum, hij is langer dan een standaard deken en heeft 9 standen.
Je voetengedeelte kun je apart regelen en er zit een timer op.
Ik voel geen draden en hij ligt hier gewoon onder een hoeslaken.
Heb ze in de winkel wel allemaal uit de doos gehaald om te voelen en te bekijken.
Raad je aan om naar een Mediamarkt of andere grote zaak te gaan en dit ook te doen, zien en voelen geeft gewoon de meeste informatie.
Lalidan schreef:Ik voel al die elektrische dekens liggen. En echt goed opwarmen deed ik er ook niet mee. Tegenwoordig slaap ik in plaats daarvan onder een elektrische deken. Het is een dubbele fleecedeken die dus verder hetzelfde werkt als een onderdeken, behalve dat je hier helemaal tot aan je neus in/onder kan kruipen en je dan aan meer kanten tegelijkertijd verwarmd wordt. Geen apart voetendeel, maar hoewel dat een must voor mij was bij een onderdeken, mis ik het absoluut niet bij deze deken. Ik ga zo ver dat ik ze op voorraad in huis heb en hem zelfs meeneem als ik ergens anders ga slapen
Zou dat een optie voor je zijn? Dan ga ik even zoeken welke ik exact heb.