Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
othelloster schreef:Hier 3 maanden geleden een epilepsie aanval gehad door het pfeizer vaccin ... Heb nu wel de tweede gehad vorige week. Maar gelukkig geen reactie op gehad.
Brainless schreef:Oudere man, 78 jaar, kreeg na de besmetting met corona epilepsie (zijn hele leven geen last gehad).
Daarna 2x met AC geënt, geen extra problemen, weet zo niet welk medicijn hij krijgt.
hahahatsjoe schreef:Mijn vriend, 55 jaar oud. Meestal lichte aanvallen, dan was hij even weg of giechelde even. Vaccinatie met Janssen. Dezelfde avond een zeer zware epileptische aanval waarbij hij alles liet lopen. De 3 dagen daarna was hij compleet van de wereld, herkende zijn collega's en patienten niet meer (hij is zelf arts, psychiater). Ik kwam op dag 3 bij hem, herkende de persoon die hij was niet meer. Dat is nu wel goed, maar hij heeft nog steeds problemen met zijn geheugen en is voortdurend moe. De aanvallen die hij heeft zijn ook frequenter en erger, maar ook heeft hij nog steeds problemen met zijn geheugen.
Edit: hij heeft in maart ook corona gehad, daar was hij 3 dagen minnetjes van, niet ziek.
Anna79 schreef:hahahatsjoe schreef:Mijn vriend, 55 jaar oud. Meestal lichte aanvallen, dan was hij even weg of giechelde even. Vaccinatie met Janssen. Dezelfde avond een zeer zware epileptische aanval waarbij hij alles liet lopen. De 3 dagen daarna was hij compleet van de wereld, herkende zijn collega's en patienten niet meer (hij is zelf arts, psychiater). Ik kwam op dag 3 bij hem, herkende de persoon die hij was niet meer. Dat is nu wel goed, maar hij heeft nog steeds problemen met zijn geheugen en is voortdurend moe. De aanvallen die hij heeft zijn ook frequenter en erger, maar ook heeft hij nog steeds problemen met zijn geheugen.
Edit: hij heeft in maart ook corona gehad, daar was hij 3 dagen minnetjes van, niet ziek.
Wat naar, sterkte voor jullie!
Anna79 schreef:Hahahatsjoe begrijpelijk, ik ben na een aanval ook altijd mijn geheugen kwijt maar dat komt wel sneller weer terug en een aantal dagen extreem moe. Het is gewoon een hele nare aandoening.