Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ierpier schreef:Jee wat een ellende zegkan je niet helpen maar wil je wel success & sterkte wensen
Castilja schreef:Och ik denk dat ik je ook niet kan helpen, maar wat moet dit ellendig zijn.
PowerOfZoef schreef:Zelf geen ervaring mee, maar wat lijkt dit me verschrikkelijk om mee te maken. Ik zou zeker een second opinion nemen, en als het nodig is zelfs een 3e, 4e, 5e, ect. Soms kom je bij zo veel mensen langs die het allemaal maar niet weten en dan opeens kom je bij iemand terecht die gelijk een antwoord heeft. Heel veel sterkte!
Anastasia24 schreef:wat super lief dank je welGoh Ts, wat vreselijk voor je. Ik wil je erg veel sterkte wensen!
Alwiene schreef:Jeetje wat een ellende, hoewel ik je niet direct kan helpen (lijkt me logisch als zelfs amerikaanse artsen het niet weten) denk ik graag mee, heb je verder overdag geen spierklachten oid? Gebruik je naast de pijnstillers medicijnen? Die vlindervormige beweging, kun je uitleggen waar die door gemaakt wordt? Is dat je middenrif of?
Monte_Cristo schreef:Ik kreeg daarna een EMG om te onderzoeken hoe mijn zenuwen waren. Daar kwam al uit dat 9 van de 10 zenuwen diep in de rode cijfers kwamen.
Ik overweeg een second opion aan te vragen, maar het zit me ook nog steeds niet lekker dat zijn zenuwen niet goed zijn.