Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Ik kan mij nog herinneren dat jullie in geen enkel huis het zagen zitten om te gaan wonen. Jij/jullie schoten alles af.
Wat fijn om te lezen dat je nu genoegen kunt nemen met minder luxe en dat dit bevalt.
Ik denk ook dat je je man wel voor de gek houdt op het moment.
Jillz1 schreef:marleen_88 schreef:Ik kan mij nog herinneren dat jullie in geen enkel huis het zagen zitten om te gaan wonen. Jij/jullie schoten alles af.
Wat fijn om te lezen dat je nu genoegen kunt nemen met minder luxe en dat dit bevalt.
Ik denk ook dat je je man wel voor de gek houdt op het moment.
We vinden de buurt heel fijn maar het huis is niet waar we met zijn 6 goed in passen.
En nee mijn man houdt mij niet voor de gek, hij is daar echt wel serieus in.
Fitzroy schreef:Waarom houdt zij haar man voor de gek? TS wil toch nog steeds naar een groter huis?
Ik zou het ook niet vertellen in de buurt. Wie weet hoe lang jullie er mogelijk zitten.
_Nancy schreef:Oeh, ik denk dat ik mij meer achter je man zijn kant zou scharen.
Lijkt mij eeuwig zonde om zoveel ruimte op te geven en er zo hard op achteruit te gaan.
Je noemt twee heel belangrijke factoren voor mij, privacy en ruimte. En die geef je aan niet/weinig te hebben.
Maar ik dan ook geen mensenmens en heb genoeg aan mijn gezin en af en toe wat bezoek.
Ik denk dat jullie wel ergens een middenweg moeten gaan vinden. Hij nu ongelukkig, jij ongelukkig in het vorige huis. Ik zou denken dat dat uiteindelijk wel voor ruzies/irritaties gaat zorgen.