Ik zit momenteel een beetje met m'n handen in het haar, en dacht misschien heeft iemand hier de juiste tip

2 weken terug ben ik wakker geworden met ontstoken ogen, vooral plakkerig en pijnlijk.
Ik ben dit toen goed schoon gaan houden met kokend water en kamille thee.
Dit verbeterde helaas niet en werd als maar erger, vrijdag de huisarts gebeld die schreef een gel voor.
Ook dit hielp niet, en werd zondag wakker met nog dikkere ogen.

Naar de hap gegaan, die arts schreef me weer druppels voor met dexamethason.
En gaf aan dat de klachten echt binnen 2 dagen minder moesten zijn.
Dit was helaas niet het geval en ben ik afgelopen woensdag met spoed doorgestuurd naar de oogarts.
Die constateerde ernstige ontstoken ogen, ik moest door blijven druppelen met deze druppels.
Hij had wel een kweek afgenomen op bepaalde virussen, maar deze waren allemaal negatief.
Dinsdag moet ik weer terug voor controle, en dan zal ik wel verder bespreken hoe en wat.
Maar goed, ik zit nu al bijna 2 weken in het pikke donker, kan geen tv kijken of überhaupt licht verdragen.
Ik verga van de pijn, zit ondertussen op alle maximale dosis van paracetamol, ibrufen en tramadol, en nog is de pijn vaak niet te doen.
Ik zie vrijwel niks, alles of heel wazig of gewoon helemaal niet.
Voor m'n zoontje zorgen van 6 + 2 honden en een huishouden word een steeds grotere opgave.
Hoop dus heel erg of iemand hier ervaring mee heeft, hoelang zoiets kan duren en of iets de klachten kan verminderen.