Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik heb meestal rond 3-4 uur een dipje en meestal nam ik hem dan. Voor de “lekker” en tegen het snaaien.
Courses schreef:Veel eieren, kwark, kip en andere voedingsstoffen zorgen ervoor dat je het ook op de juiste manier binnen krijgt (en als ik jouw verhaal zo hoor, dan zou ik je dit eerder aanraden dan random shakes naar binnen te gaan gooien).
F_Orumster schreef:Courses schreef:Veel eieren, kwark, kip en andere voedingsstoffen zorgen ervoor dat je het ook op de juiste manier binnen krijgt (en als ik jouw verhaal zo hoor, dan zou ik je dit eerder aanraden dan random shakes naar binnen te gaan gooien).
Niet iedereen wil dat. Ik verdraag geen kwark en ben vega.
Courses schreef:F_Orumster schreef:Niet iedereen wil dat. Ik verdraag geen kwark en ben vega.
Het zijn voorbeelden, ik ken genoeg vega/vegan bodybuildersKwestie van onderzoek doen en je voeding willen aanpassen. Lees: andere voedingsstoffen.
F_Orumster schreef:Courses schreef:Het zijn voorbeelden, ik ken genoeg vega/vegan bodybuildersKwestie van onderzoek doen en je voeding willen aanpassen. Lees: andere voedingsstoffen.
Ik weet het, en ook het mooist. Ik houd wel rekening met eiwitrijke bronnen maar ik werk niet thuis en Daarnaast wil ik er niet te obsessief mee bezig zijn, dat slaat nog weleens door bij mij. Een shake is dan wel makkelijk en snel. Daarnaast zijn whey eiwitten zeer goed opneembaar. Ik vind alleen alles vies dus het is achterover slaan en doorgaan.
Courses schreef:Goed voorbeeld ervan zijn ook al die eitwitrepen; ik heb nog maar weinig opties gevonden die een beetje te eten zijn én waar ik persoonlijk geen uitslag van krijg. Mijn huid reageert direct op aanvullingen in whey, dus dat is een makkelijke manier te herkennen wanneer iets 'zuiver' is of niet. Ik heb mezelf verder niet verdiept in de merken dus een lijst heb ik er niet van, maar ik weet van een aantal merken wel dat ik dat nog niet naar binnen zou gooien ook al kreeg ik geld toe (wat inmiddels ook wetenschappelijk bewezen is). Afijn; you do you.