Net heb ik een pet-ctsan achter de rug. Nu ben ik wel wat bekend met claustrofobie maar ik las dat dat bij een ct niet zo erg zou zijn.
Nou ik heb het geweten. Ik werd in dat apparaat gedaan, nadat eerst mijn armen en benen soort van vastgemaakt en ineens kreeg ik me toch midden in dat apparaat een enorme paniekaanval! Ik heb geroepen als een kind naar die mevrouw en probeerde me ondertussen los te wurmen. Mijn god, wat kan dat ineens heftig opkomen zeg die paniek!!! Die vrouw kwam eraan gerend en boos dat ik stil moest liggen en schroof me er gauw uit..

Iemand hier ook bekend mee en kun je daar iets tegen doen?
De vrouw ging muziek opzetten en zei in de buurt te blijven en toen ik doorhad dat als ik iets achterover keek ik weer 'de lucht' zag ging het iets beter.
Maar man, wat was dit heftig. Vooral omdat ik vrij ontspannen was toen ik aankwam. Vraag me af zijn er meer die dit herkennen en zijn er foefjes voor? Ik denk dat de paniekaanval zo groot was dat zelfs door een kalmeringstablet heen geslagen was!
Echt ik had bijna die hele ctscan vernield als die vrouw niet was gekomen vrees ik.