Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aight schreef:xAnthea schreef:Ik doe de workouts van Pamela Reif.
Deze zijn echt pittig, maar wel leuk! Ik vind de workouts van blogilates ook wel leuk.
Een tijdje heb ik ook de 30 day shred beginner level 1 gedaan, die is full body 25 minuten ofzo
KM_Ris schreef:Ik doe workouts van Bodyproject.. erg fijn om mee te beginnen.
Wendy15 schreef:Heeft iemand een goede tip voor een thuis workout op YouTube zonder springen enzo?
Ik woon boven een winkel en heb een laag plafond dus ivm geluid en ruimte gaat dat niet.
Heb wel dumbells en vind krachttraining leuk.
Maar de meeste filmpjes die ik bekijk is met veel springen tussendoor en dat gaat hier helaas niet.
Annick75 schreef:@Wendy15 als je zoekt op low impact komt er al veel naar boven. Body project heeft doorgaans high en low impact opties, dus daar hoef je niet te springen, maar er zullen er vast meer zijn.
Wat gewichtjes betreft kun je ook beginnen met waterflesjes die je vult met water of zand, gewoon om iets te hebben dan net een beetje toevoegt. Verder heeft Decathlon wel redelijk geprijsde losse gewichten. Wat dat betreft zou ik kijken naar wat je het meest zou gebruiken en daarin investeren.
Muiz schreef:Wendy15 schreef:Heeft iemand een goede tip voor een thuis workout op YouTube zonder springen enzo?
Ik woon boven een winkel en heb een laag plafond dus ivm geluid en ruimte gaat dat niet.
Heb wel dumbells en vind krachttraining leuk.
Maar de meeste filmpjes die ik bekijk is met veel springen tussendoor en dat gaat hier helaas niet.
Lijkt wel of ik aandelen heb maar dat is niet zo haha, madfit heeft ook video's zonder springen. Vond ik ook een beter idee aangezien ik op zolder train. Ze heeft een hele afspeellijst zonder spring oefeningen.