Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CairnTerrier schreef:Helaas kun je je figuur niet zomaar aanpassen, mits je plastische chirurgie ondergaatMensen met platte billen kunnen billen trainen wat ze willen, maar ze zullen nooit een rasecht ''douwkontje'' krijgen. Ik weet daarom ook niet welke artikelen je hebt gelezen, maar doormiddel van meer calorieinname en eiwitten bouw je spieren op. Dat is niet gericht en zal dan niet ineens bij je heupen en billen gaan zitten, maar ligt er maar net aan hoe jouw lichaam is gebouwd. Je kunt dit zeker niet afdwingen.
Ik kan trainen wat ik wil, maar mijn lichaam blijft slank (atletisch gebouwd). Ik zou ook willen dat ik meer armen had (dmv spier), maar ook dit kan ik niet 100% afdwingen.
Palmera schreef:CairnTerrier schreef:Helaas kun je je figuur niet zomaar aanpassen, mits je plastische chirurgie ondergaatMensen met platte billen kunnen billen trainen wat ze willen, maar ze zullen nooit een rasecht ''douwkontje'' krijgen. Ik weet daarom ook niet welke artikelen je hebt gelezen, maar doormiddel van meer calorieinname en eiwitten bouw je spieren op. Dat is niet gericht en zal dan niet ineens bij je heupen en billen gaan zitten, maar ligt er maar net aan hoe jouw lichaam is gebouwd. Je kunt dit zeker niet afdwingen.
Ik kan trainen wat ik wil, maar mijn lichaam blijft slank (atletisch gebouwd). Ik zou ook willen dat ik meer armen had (dmv spier), maar ook dit kan ik niet 100% afdwingen.
Hier ben ik het niet mee erns.
In de billen loopt een aardige verzameling spieren en iedere spier is trainbaar. En zal bij de juiste training "groeien".
Maar daar kan ee goede sportschool veel beter in adviseren, met de juiste voedingstips erbij.
Nee, het is niet makkelijk en kost veel tijd.
Maar alles is mogelijk!
Anastasia24 schreef:Volgens mij wilde je ook afvallen, toch? Dan kun je beter gaan trainen en hetzelfde blijven eten, anders kom je teveel calorieën te kort en uiteindelijk gaat dat juist eten aan je spieren, zonde dus.
Er is genoeg te vinden om je billen te trainen, een smalle middel is ook wel te trainen, maar kijk wel uit dat je niet de verkeerde oefeningen hiervoor doet, veel oefeningen trainen je middel waardoor die juist breder word.
Heupen kun je helaas inderdaad niet trainen, heel veel van je lichaam is aanleg.
Als jij het leuk vind om te trainen en wilt werken aan je lichaam, lekker naar de sportschool gaan en verwacht niet binnen een maand grote resultaten, het kan prima een half jaar duren voordat je wat vorm gaat zien, het kan zelfs tegenvallen.. (ervaring,)
Ikzelf heb mij kunnen accepteren zoals ik eruit zie, ik haat trainen maar wil ook niet slank zijn want dat vind ik ook niks, dus ik ben maar van mijn extra's gaan houden,, probeer jezelf ook te accepteren, de ''beauty standard'' op het moment is absoluut niet reeël. Dat was met de thigh-gap niet, met de ribben niet en ga zo nog maar even door. Kijk maar eens om je heen, de ene met een prachtig figuur(In jouw ogen dan) werkt er dagelijks 1-2 uur voor en heeft een speciaal dieet, ga bij jezelf na of je het allemaal waard vind en maak dan je keuze om persoonlijk advies te vragen bij een trainer.
Photograph schreef:Voor de mensen die zich afvroegen wat voor vorm nijn licjaam heeft, ik heb best slanke taiile, brede heupen en ja, om t maar zo te zeggen, wel de Surinaamse billen meegenomen. Maar ik zou juist toch wat meer vet willen, wat meer aanzet. [ [url=m/UiEAkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is een beetje hoe ik het zou willen
Photograph schreef:Voor de mensen die zich afvroegen wat voor vorm nijn licjaam heeft, ik heb best slanke taiile, brede heupen en ja, om t maar zo te zeggen, wel de Surinaamse billen meegenomen. Maar ik zou juist toch wat meer vet willen, wat meer aanzet. [ [url=m/UiEAkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Photograph schreef:Voor de mensen die zich afvroegen wat voor vorm nijn licjaam heeft, ik heb best slanke taiile, brede heupen en ja, om t maar zo te zeggen, wel de Surinaamse billen meegenomen. Maar ik zou juist toch wat meer vet willen, wat meer aanzet. [ [url=m/UiEAkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat bereik je met ofwel bodybuilding ofwel plastische chirurgie.
Boras schreef:_San87_ schreef:
Dat bereik je met ofwel bodybuilding ofwel plastische chirurgie.
Vooral dat laatste denk ik. Wat je op de social media ziet.....