Bredere heupen en vollere billen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

Bredere heupen en vollere billen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-21 14:41

Beste Bokkers,

Ik ben de laatste tijd zo gemotiveerd om het lichaam te krijgen waarvan ik zou dromen. Mijn doel is om bredere heupen te krijgen en grotere billen, een zandloperfiguur. Nu heb ik van alles opgezocht, maar eigenlijk vind ik maar 1/2 artikels op google die een klein beetje informatie geven om dit te krijgen.

Ik hoor dat je veel proteine moet eten en je calorieren moet verhogen, maar ik zou niet weten hoe ik dit moet koppelen met workouts. Hebben jullie misschien bepaalde voeding die echt goed werkt om bredere heupen en vollere billen te krijgen en bepaalde workouts?

Met vriendelijke groet,

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:44

Volgens mij is dit ook heel grotendeels aanleg. Er bestaat geen voeding wat aanzet op bepaalde plekken, of trainingen waarmee je plaatselijk vet kunt verbranden. Ik heb bijvoorbeeld ruim 15kg overgewicht maar je kunt nog steeds mijn ribben zien en t-shirts maat S omdat het bij mij in heupen en benen gaat zitten.

Iemand met een normaal gewicht maar bijvoorbeeld een appelvorm zal wellicht nooit zo'n taille krijgen als ik heb.

Benen en billen kun je natuurlijk wel trainen in de sportschool!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:46

Bredere heupen heeft volgens mij met je botten te maken. Die kun je niet verbreden. Wellicht kun je de spieren er omheen wat trainen

Billen: squads, squads en squads. Met gewichten.

Of kom 3 maanden met mij hier trainen, dan zien je benen en billen er ook heel anders uit. ;)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:49

dit is genetisch bepaald. Ik wil juist minder brede heupen en dikkere billen.

helaas kan ik het niet doneren anders had ik graag wat willen doneren.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:52

Helaas kun je je figuur niet zomaar aanpassen, mits je plastische chirurgie ondergaat ;) Mensen met platte billen kunnen billen trainen wat ze willen, maar ze zullen nooit een rasecht ''douwkontje'' krijgen. Ik weet daarom ook niet welke artikelen je hebt gelezen, maar doormiddel van meer calorieinname en eiwitten bouw je spieren op. Dat is niet gericht en zal dan niet ineens bij je heupen en billen gaan zitten, maar ligt er maar net aan hoe jouw lichaam is gebouwd. Je kunt dit zeker niet afdwingen.

Ik kan trainen wat ik wil, maar mijn lichaam blijft slank (atletisch gebouwd). Ik zou ook willen dat ik meer armen had (dmv spier), maar ook dit kan ik niet 100% afdwingen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:54

En als je een appel model hebt komt het waarschijnlijk daar te zitten en niet in je billen en heupen als je de calorieën verhoogt.

Goed sporten en de juiste spiergroepen aanspreken zal vast helpen, maar als je geen zandloper figuur hebt zal het niet mee vallen ben ik bang.

verder staar je niet blind op je droomfiguur.
Ik lees vaker heel erg onzekere berichten van jou over je lichaam.
Pas daar aub mee op.
Iedereen is mooi en uniek zoals hij/zij is.
Dit vind je vast gekletst van een oude taart, maar toch is het zo :knuffel:

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:57

CairnTerrier schreef:
Helaas kun je je figuur niet zomaar aanpassen, mits je plastische chirurgie ondergaat ;) Mensen met platte billen kunnen billen trainen wat ze willen, maar ze zullen nooit een rasecht ''douwkontje'' krijgen. Ik weet daarom ook niet welke artikelen je hebt gelezen, maar doormiddel van meer calorieinname en eiwitten bouw je spieren op. Dat is niet gericht en zal dan niet ineens bij je heupen en billen gaan zitten, maar ligt er maar net aan hoe jouw lichaam is gebouwd. Je kunt dit zeker niet afdwingen.

Ik kan trainen wat ik wil, maar mijn lichaam blijft slank (atletisch gebouwd). Ik zou ook willen dat ik meer armen had (dmv spier), maar ook dit kan ik niet 100% afdwingen.

Hier ben ik het niet mee erns.
In de billen loopt een aardige verzameling spieren en iedere spier is trainbaar. En zal bij de juiste training "groeien".
Maar daar kan ee goede sportschool veel beter in adviseren, met de juiste voedingstips erbij.

Nee, het is niet makkelijk en kost veel tijd.
Maar alles is mogelijk!

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 14:59

Palmera schreef:
CairnTerrier schreef:

Hier ben ik het niet mee erns.
In de billen loopt een aardige verzameling spieren en iedere spier is trainbaar. En zal bij de juiste training "groeien".
Maar daar kan ee goede sportschool veel beter in adviseren, met de juiste voedingstips erbij.

Nee, het is niet makkelijk en kost veel tijd.
Maar alles is mogelijk!

Dat mag, maar ik sport veel en zie veel om mij heen. Kan met zekerheid zeggen dat de mensen met een platte kont echt niet zo'n '''douwkontje'' als ik heb. De spiermassa verdeelt zich daar ook anders op, omdat je van nature een plattere kont hebt.

Net als ik heel graag grotere schouders zou willen. Kan trainen en diëten wat ik wil, terwijl er ook genoeg mensen zijn die van nature een forser bovenlichaam hebben en dit wel makkelijk kunnen bereiken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:02

Dat ga je hoogst waarschijnlijk niet krijgen zonder een zwemband om je middel.
Zo’n Kardashian figuur is niet realistisch en zou ik uit je hoofd zetten. Anders word je heel ongelukkig van een onrealistisch streven. Je kan je kont strakker krijgen maar puur alleen maar daar heel veel cm’s erbij, nee. Dan moet je richting de injectables en/of bilimplantaten.

purny

Re: Bredere heupen en vollere billen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:05

Je mag wel wat van mij hebben, geef het gratis weg.
Wil je dit echt zo graag of is dit omdat je op SM zoveel voorbeelden tegenkomt?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:06

TS , ik ben je vaker tegengekomen en ik krijg een beetje het idee dat je best onzeker bent over je eigen lichaam. Niks mis mee overigens, iedereen is op jouw leeftijd weleens onzeker. Dat hoort erbij.

Waarom wil je een ander figuur? Dat anderen je mooier vinden of dat jij jezelf mooier vind ?

Helaas kan je je figuur niet zomaar veranderen, zelfs met intensieve training slaat je lichaam het vaak op andere plekken op en krijg je niet hoe jij het in je gedachte heb. En als het wel enigzins lukt en je traint eventjes niet verdwijnt het weer als sneeuw voor de zon.

Je bent goed zoals je bent. Of je nou wat steviger bent, wat slanker, appel of peer of weet ik veel wat. Je mag er zijn en dat is goed. En natuurlijk mag je iets aan je lichaam doen als jij je daar zekerder door voelt, bijvoorbeeld afvallen wat ik in je andere topic las. Maar hou vooral in je achterhoofd dat je van alles kan veranderen maar het echte geluk vind je in jezelf en niet wat anderen mooi aan je vinden.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:22

Ik zou als ik jou was een serieuze personal trainer benaderen en die vragen wat er haalbaar is met jouw aanleg. Met goede voeding en slimme sport oefeningen kan je slanker en strakker worden maar het zal altijd jouw natuurlijk aanleg volgen. Ik heb een appelfiguur met slanke benen en een platte kont. Ook al weeg ik 20 kg meer ik houd slanke benen, een thigh gap en een platte kont. Ik heb nu met een normale BMI al een breed middel en dat zal alleen maar toenemen. Tja aanleg..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:28

Ga trainen ipv lijnen. Gewoon gezond eten, genoeg groente fruit kwark en af en toe snacken en een goede trainer.
En wanneer je figuur nu geen kardashian kont heeft zal je die ook nooit krijgen.
Je kunt wel, zoals Palmera zegt, door goed te trainen je bil spieren vergroten.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 16:25

Wil je dit echt goed aanpakken dan zou ik een trainer en voedingscoach nemen.
Met een lang process en zware krachttraining kun je je lichaam een beetje shapen, maar een deel is natuurlijk ook gewoon aanleg en lichaamsbouw.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 16:41

Je heupen kan je helaas niet veranderen zonder injecties en plastic etc :+ Zou fijn zijn als je alles zou kunnen veranderen met eten en trainen, maar helaas..

Je kunt wel spieren bij je kont opbouwen, daar worden de voller van, maar je zal ze nooit zo groot krijgen als een Kardashian, die overigens vol zit met weet ik veel wat..
Ik ga elke ochtend om een uur of 6 hardlopen, daarvan krijg je gespierde benen, een betere conditie en in mijn geval een vollere kont van :)
Het ligt ook gewoon aan je bouw en ook wel aan je genen :j

Ps: Hier is het altijd heerlijk stil met vogels in de vroege ochtend, heerlijk :D . Krijg je ook meer motivatie van om te gaan hardlopem :j
Laatst bijgewerkt door Appeltje_1 op 29-06-21 16:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 16:42

Volgens mij wilde je ook afvallen, toch? Dan kun je beter gaan trainen en hetzelfde blijven eten, anders kom je teveel calorieën te kort en uiteindelijk gaat dat juist eten aan je spieren, zonde dus.
Er is genoeg te vinden om je billen te trainen, een smalle middel is ook wel te trainen, maar kijk wel uit dat je niet de verkeerde oefeningen hiervoor doet, veel oefeningen trainen je middel waardoor die juist breder word.
Heupen kun je helaas inderdaad niet trainen, heel veel van je lichaam is aanleg.
Als jij het leuk vind om te trainen en wilt werken aan je lichaam, lekker naar de sportschool gaan en verwacht niet binnen een maand grote resultaten, het kan prima een half jaar duren voordat je wat vorm gaat zien, het kan zelfs tegenvallen.. (ervaring, :') )
Ikzelf heb mij kunnen accepteren zoals ik eruit zie, ik haat trainen maar wil ook niet slank zijn want dat vind ik ook niks, dus ik ben maar van mijn extra's gaan houden, :+, probeer jezelf ook te accepteren, de ''beauty standard'' op het moment is absoluut niet reeël. Dat was met de thigh-gap niet, met de ribben niet en ga zo nog maar even door. Kijk maar eens om je heen, de ene met een prachtig figuur(In jouw ogen dan) werkt er dagelijks 1-2 uur voor en heeft een speciaal dieet, ga bij jezelf na of je het allemaal waard vind en maak dan je keuze om persoonlijk advies te vragen bij een trainer.

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-21 18:41

Voor de mensen die zich afvroegen wat voor vorm nijn licjaam heeft, ik heb best slanke taiile, brede heupen en ja, om t maar zo te zeggen, wel de Surinaamse billen meegenomen. Maar ik zou juist toch wat meer vet willen, wat meer aanzet. Afbeelding

Dat is een beetje hoe ik het zou willen

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-21 18:42

Anastasia24 schreef:
Volgens mij wilde je ook afvallen, toch? Dan kun je beter gaan trainen en hetzelfde blijven eten, anders kom je teveel calorieën te kort en uiteindelijk gaat dat juist eten aan je spieren, zonde dus.
Er is genoeg te vinden om je billen te trainen, een smalle middel is ook wel te trainen, maar kijk wel uit dat je niet de verkeerde oefeningen hiervoor doet, veel oefeningen trainen je middel waardoor die juist breder word.
Heupen kun je helaas inderdaad niet trainen, heel veel van je lichaam is aanleg.
Als jij het leuk vind om te trainen en wilt werken aan je lichaam, lekker naar de sportschool gaan en verwacht niet binnen een maand grote resultaten, het kan prima een half jaar duren voordat je wat vorm gaat zien, het kan zelfs tegenvallen.. (ervaring, :') )
Ikzelf heb mij kunnen accepteren zoals ik eruit zie, ik haat trainen maar wil ook niet slank zijn want dat vind ik ook niks, dus ik ben maar van mijn extra's gaan houden, :+, probeer jezelf ook te accepteren, de ''beauty standard'' op het moment is absoluut niet reeël. Dat was met de thigh-gap niet, met de ribben niet en ga zo nog maar even door. Kijk maar eens om je heen, de ene met een prachtig figuur(In jouw ogen dan) werkt er dagelijks 1-2 uur voor en heeft een speciaal dieet, ga bij jezelf na of je het allemaal waard vind en maak dan je keuze om persoonlijk advies te vragen bij een trainer.

Nee, ik wil niet meer afvallen! Eerst wilde ik inderdaad dunner worden, maar ik ben van mijn “vet” om het maar zo te zeggen, gaan houden ahahah

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:44

Photograph schreef:
Voor de mensen die zich afvroegen wat voor vorm nijn licjaam heeft, ik heb best slanke taiile, brede heupen en ja, om t maar zo te zeggen, wel de Surinaamse billen meegenomen. Maar ik zou juist toch wat meer vet willen, wat meer aanzet. [ [url=m/UiEAkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat bereik je met ofwel bodybuilding ofwel plastische chirurgie.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:52

Heel flink trainen en gezond en goed eten. Aan je spieren kun je iets veranderen, aan je lichaamsbouw niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:52

Kinderen krijgen, ideaal voor bredere heupen ;) ik denk ook dat het genetisch bepaald is...

Heb zelf een zandloperfiguur, was soms liever meer recht geweest maar hoe slank ik met momenten ook was mijn figuur veranderde nooit. Denk dat dat andersom ook geldt :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:53

Photograph schreef:
Voor de mensen die zich afvroegen wat voor vorm nijn licjaam heeft, ik heb best slanke taiile, brede heupen en ja, om t maar zo te zeggen, wel de Surinaamse billen meegenomen. Maar ik zou juist toch wat meer vet willen, wat meer aanzet. [ [url=m/UiEAkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit figuur is geen 'natuurlijk' resultaat. Meid, wees blij met jezelf zoals je bent.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:53

_San87_ schreef:
Photograph schreef:

Vooral dat laatste denk ik. Wat je op de social media ziet.....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:54

Boras schreef:
_San87_ schreef:

Vooral dat laatste denk ik. Wat je op de social media ziet.....

Ja, ik denk dat dit idd vooral plastische chirurgie is, idd. Een kennis van mij doet bodybuilden, en zij heeft wel echt ook die taille, billen, benen verhouding. Hoewel wel meer geprononceerde spieren.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:55

En fotoshop niet te vergeten!