In het begin gaf ik borstvoeding maar helaas hebben we dat moeten stoppen omdat ze er niet genoeg aan had.
Ik had genoeg melk maar ze raakte er niet van verzadigd waardoor ze elk uur wilde drinken met als gevolg dat ze zich overdronk en verborgen reflux kreeg.
In de laatste week Live voeden ging ze uiteindelijk de borst weigeren.
Omdat ik het belangrijker vind dat iedereen gewoon happy is zijn we het gaan afbouwen.
Ze krijgt nu volledig flesvoeding.
Alleen drinkt ze te weinig.
Ze blijft hangen op 90/100 ml terwijl ze makkelijk 135ml zou moeten drinken.
Ze drinkt nu 7 flessen, ik maak telkens 135 klaar maar ze drinkt ze nooit op.
De laatste fles savonds om 22.30 uur drinkt ze zelfs nauwelijks, misschien gaat er dan 60 ml in.
Ik heb contact gehad met het consultatiebureau en die hebben wat tips meegegeven.
Andere fles, andere voeding, johannesbroodpitmeel, grotere speen.
Alles ook al geprobeerd maar het blijft slecht.
Ze heeft geen last van krampjes en slaapt van 23.00 tot 04.00.
Op het moment ontwikkelend en groeit ze goed maar dat is puur omdat ik haar een half uur weg leg en dan de rest van de fles aanbiedt die dan wel leeg gaat.
Afgezien van de nachten meldt ze zich elke 2.5 a 3 uur,ongeacht hoeveel ze gedronken heeft daarvoor.
Maar ik kan op deze manier niet doorgaan, ik ben de hele dag alleen maar bezig met flesjes geven en heb ook nog een peuter rondrennen die aandacht wil van mama.
Vrijdag heb ik weer een afspraak bij het consultatiebureau, dan gaan we dit zowiezo doorspreken omdat ik me toch wel zorgen begin te maken.
Maar zijn er hier nog mensen met suggesties??
Het dametje waar het om gaat