Zertab schreef:Voor zwemmen zou ik hem idd niet gebruiken. Nare was wel dat ie zo wel (via coolblue, dus fijn dat ze dat nu aangepast hebben) aan mij verkocht was. Ik heb er één keer mee gezwommen, dat heeft ie niet overleefd.

Gelukkig kreeg ik mijn geld terug, omdat ie binnen een week dus stuk was en omdat ermee geadverteerd werd dat je ermee kan zwemmen.
Nou, kan dus niet.
Oei dat klinkt niet zo best. Wel netjes dat je je geld terug kreeg.
Maddy_Paola schreef:Ik heb bellen en sms wel gewoon aanstaan, net zoals WhatsApp, kreeg laatst wel sms die kwam gewoon door, wordt alleen niet veel gebeld dus dat nog niet kunnen ervaren, maar aangezien de rest wat er aan staat continue gewoon doorkomt, hooguit met een seconde vertraging, vertrouw ik erop dat dat ook goed komt. Hou m trouwens altijd gewoon om tijdens douchen enzo, tis natuurlijk vooral een fitness/sporthorloge met extra functies van smartwatch, daardoor kan hij denk meer hebben en ben ik er niet zo super voorzichtig mee merk ik. Doe er ook rustig 4 dagen mee voor ik m op moet laden, moet je wel via app even de gps instellingen van alles ipv elke seconden doorgeven op om de 2 minuten ofzo zetten, heb wel heel de tijd hartslagmeting aan
Dat klinkt goed, ik denk er toch over na om de Ignite dan te nemen.
Supervixen schreef:Ik heb de garmin forerunner 645 music. Een heel fijn horloge, je kunt precies aanvinken welke meldingen je wil ontvangen op je horloge.
Ga ik ook even naar kijken, bedankt voor de tip!
MarliesV schreef:Ik heb de Ignite 1 en krijg altijd de meldingen binnen. Nooit een probleem mee gehad.
Heb nog eerder bericht op mijn horloge als er wordt gebeld, dan dat mijn telefoon gaat haha.
Vind met trainen de hartslag registratie fijn en betrouwbaar. Zwem er ook mee.
Als ik voor een nieuwe ga dan neem ik de Ignite 2.
Fijn
Bedankt voor je reactie!