Wellicht denken jullie na het lezen van dit verhaal wel dat ik te erg op de centen zit, maar goed..

Sinds net voor de corona uitbraak volg ik yoga lessen bij een yogaschool. Helaas de lockdown gehad, dus een aantal maanden niet geweest. Daarna weer enkele maanden wel, totdat we rond november/december dus niet meer naar groepslessen/sportscholen mochten. Nu is het eind mei en mogen de groepslessen nog steeds niet.
Al die tijd heb ik mijn contributie betaald. De keuze om wel of niet te betalen is nooit voorgelegd geweest. De school heeft een paar lessen gefilmd en die beschikbaar gesteld. Kwaliteit niet bepaald om over naar huis te schrijven, maar goed, niet het ergste.
Nu gaan ze per 1 juli verhuizen, wat ervoor zorgt dat de reistijd voor mij te groot wordt en ik daardoor moet opzeggen. Waar ik dan van baal is dat ik maanden contributie heb betaald, maar nu we richting einde lockdown zitten, ik eigenlijk gewoon voor noppes heb betaald.
Het gaat hier niet om wereld bedragen, maar opgeteld toch wel over de €200 euro. Ik heb de eigenaar gemaild met de vraag van financiële compensatie, maar die heeft ze gewoon keihard genegeerd en wenst me veel succes in de toekomst.
Ik kan hier niks mee en kan er eerlijk gezegd ook niet goed tegen en wil gewoon mijn contributie geld van de afgelopen maanden terug.
Wat zouden jullie doen, of ben ik nu gewoon een krent?