Ik wist niet zo goed hoe ik de titel beter kon omschrijven

Ik slik nu een goed jaar Ametriptyline voor mijn hoofdpijn. Al meerdere keren meegemaakt dat ik bijna het een na laatste stripje leeg had en nieuwe ging halen, dat het op was. Zelfs gehad dat ik geweest was, dat het op was en dat het pas 2 dagen na mijn laatste tabletjes pas weer binnen was. Toen heb ik dus gewoon zonder gezeten..
En nu, nu belde ik omdat ik het klaar wilde laten leggen, niet op voorraad. Euh ja en nu? Ik heb nog 1 strip liggen.. Zou precies genoeg zijn want de 10e kwam het weer binnen. 2 dagen later krijg ik een melding dat het klaar ligt in de automaat. Top! Ik daarheen om het op te halen, 1 doosje met 1 strip erin..

Was een andere 'soort' dan ik steeds had.
De 12e weer een melding dat de overige doosjes klaarliggen. Ophalen en... Wéér een andere soort.. Nu krijg ik dus dat ik in 1 maand tijd, 3 verschillende varianten moet gaan slikken..
Ik heb het eerder ook eens gehad met de pil, en toen de apotheek nog eens gebeld of dat geen kwaad kon.. Kon geen kwaad, en ik mag er hoop ik vanuit gaan dat ook dit geen kwaad kan, want anders zouden ze dit niet mee geven.. Toch?
Ik vind het gewoon onwijs vreemd, dat ze gewoon 3 verschillende soorten mee geven.. Kan dit zomaar..? Ik moet het toch hebben, maar ga maandag wel navraag doen bij de HA ipv bij de apotheek..
Middelste doosje is van de afgelopen maanden, bovenste doosje van van de week, en het onderste doosje is de voorraad voor komende tijd..

Er zitten op bokt vast ook huisartsen, assistentes of apothekers die me wat kunnen vertellen

Vind het echt heel erg raar, maar ben er misschien wat geruster op als ik weet dat het geen kwaad kan en bijvoorbeeld overal zo gedaan wordt...