Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty26 schreef:Vanaf een wolkje viel een traantje.
Zo lief en klein,
Het was van blijdschap en van liefde
Want (naam) had er zo graag bij willen zijn.
Helaas werd anders besloten, en mocht het niet zo zijn!
Jullie hebben nu een hele mooie dochter, met een prachtige naam! Die een hele mooie toekomst voor zich heeft,
Jullie veel liefde en geluk gaat geven
Aan wie jullie ook veel geluk en liefde kunnen gaan geven! Met een hele mooie toekomst in het verschiet!
Geniet van jullie prachtige gezinnetje
Zoiets zat ik aan te denken.. Watt vinden jullie?
Autumnn schreef:Wat moeilijk zeg, ik zou het wel benoemen maar meer zoiets van “X zal van boven een trotse grote broer zijn”, maar ik zou er niet teveel over schrijven voordat het verdriet de overhand neemt
Beauty26 schreef:Vanaf een wolkje viel een traantje.
Zo lief en klein,
Jullie hebben nu een hele mooie dochter, met een prachtige naam! Die een hele mooie toekomst voor zich heeft,
Aan wie jullie ook veel geluk en liefde kunnen gaan geven! Met een hele mooie toekomst in het verschiet!
Boras schreef:Beauty26 schreef:Vanaf een wolkje viel een traantje.
Zo lief en klein,
Ik zou het zo niet doen, hoe lief ook bedoeld natuurlijk.
Er zitten wat zinnen in die verkeerd zouden kunnen vallen of nog pijnlijk zijn. Zou het risico niet nemen en het kindje in minder woorden benoemen.
Het is heel persoonlijk natuurlijk hoe iets bij een persoon binnenkomt. Moeilijk te zeggen als je de betrokkenen niet kent.
Solistar schreef:Autumnn schreef:Wat moeilijk zeg, ik zou het wel benoemen maar meer zoiets van “X zal van boven een trotse grote broer zijn”, maar ik zou er niet teveel over schrijven voordat het verdriet de overhand neemt
Ik vind deze zin eigenlijk wel mooi.
Ik vind het gedichtje heel lief bedacht, maar het komt een beetje zwaarmoedig op mij over ipv vrolijk.
Maar ik zou het zeker benoemen