Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies_sparkle schreef:Onderweg houd ik regelmatig (+/- eens per halfuur) even pauze om wat te drinken en neem ik regelmatig iets van suiker of fruit(suiker).
Flower033 schreef:Direct droge kleren aantrekken. Zeker als je van die warmte-afvoerende ondershirts draagt. Hoe beter ze de warmte afvoeren, hoe kouder je wordt na je training.
Flower033 schreef:Merk jij geen verschil tussen een goed ondershirt en een katoenen shirt? Bij mij blijft katoen veel natter. Ik ben een ontzettende zeikerd met sportkleding. In sommige shirts zweet ik al als ik ze nog maar net aan heb. En qua materiaal zijn ze op het oog gelijk aan shirts die ik wel fijn vind.
Als je geen verschil merkt, elk nat shirt ontrekt warmte aan je lijf. Direct na het sporten een droog shirt aantrekken helpt. Zelf vind ik het fijn om dan juist geen sportshirt aan te trekken.
Suzanne F. schreef:Ik doe dan wel niet aan duursport maar ik heb het als mijn lichaam moe wordt. Dus na een ochtend klussen in huis bijvoorbeeld. Dan ben ik rond de middag echt moe en dan krijg ik het ook zo koud.
Het komt ook van binnenuit dus heeft weinig te maken met materiaal van kleding/shirts vermoed ik.