Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Gewoon bellen, misschien laten ze je even een antibiotica zalfje ophalen.
Polly schreef:Sizzle schreef:Gewoon bellen, misschien laten ze je even een antibiotica zalfje ophalen.
Juist door dit soort ideeën is het echt belachelijk druk op de HAP met wachttijden aan de telefoon die soms oplopen tot >30min.
De HAP is voor spoedeisende huisartsenzorg die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag van de huisarts. En daar valt dit echt niet onder
Sizzle schreef:Polly schreef:Sizzle schreef:Gewoon bellen, misschien laten ze je even een antibiotica zalfje ophalen.
Juist door dit soort ideeën is het echt belachelijk druk op de HAP met wachttijden aan de telefoon die soms oplopen tot >30min.
De HAP is voor spoedeisende huisartsenzorg die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag van de huisarts. En daar valt dit echt niet onder
Dat kan jij helemaal niet beoordelen toch? Ik ook niet. Daar hebben ze assistenten voor die dat kunnen inschatten.
Als de vinger echt ontstoken is en ook klopt dan willen ze vaak juist wel dat je op tijd komt.
secricible schreef:Wat maakt dat je gisteren je huisarts niet hebt gebeld en vandaag wel wilt bellen? Wat is er veranderd?
LIJM schreef:Ik heb niets om in te weken.Ik was gewoon vaak genoeg mijn handen zodat er geen (extra) vuil bij komt.
loulou schreef:Een bak handwarm water is voldoende. Op de instelling waar ik werkte werd de laatste jaren Badedas of soda afgeraden door de medische dienst. Gewoon weken in warm water.