Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirre1415 schreef:Inderdaad crème, maar dat hoef je dus niet echt in te brengen zegmaar?
Mirre1415 schreef:Ah fijn om te horen dat er wel orale pillen zijn! Tis inderdaad vervelend, maar voor alles een eerste keer toch?![]()
Ik ga in ieder geval vanavond even de crème proberen, en dan kijk ik het een paar dagen aan. Dan ga ik inderdaad kijken of ik de huisarts kan bellen! Bedankt voor de tips
Suzanne F. schreef:Mirre1415 schreef:Ah fijn om te horen dat er wel orale pillen zijn! Tis inderdaad vervelend, maar voor alles een eerste keer toch?![]()
Ik ga in ieder geval vanavond even de crème proberen, en dan kijk ik het een paar dagen aan. Dan ga ik inderdaad kijken of ik de huisarts kan bellen! Bedankt voor de tips
Nee die crème hoeft er niet echt heel erg in. Gewoon daar in die regio smeren en je kan altijd een beetje proberen of het een klein beetje lukt maar is niet noodzakelijk.
Mirre1415 schreef:Ik ga het straks, voor ik naar bed ga (dan stroomt het er ook niet uit ofzo) proberen. Ik heb eerder geprobeerd tampons in te brengen, ook de hele dunne, maar het gaat gewoon echt niet. Doet heel veel pijn en gaat nog geen millimeter naar binnen. Dus ik hoop dat dit zo werkt, en anders bel ik even naar de huisarts
![]()
Superfijn om te horen dat anderen hier ook weleens last van hebben!
Gaabje schreef:Mirre1415 schreef:Ik ga het straks, voor ik naar bed ga (dan stroomt het er ook niet uit ofzo) proberen. Ik heb eerder geprobeerd tampons in te brengen, ook de hele dunne, maar het gaat gewoon echt niet. Doet heel veel pijn en gaat nog geen millimeter naar binnen. Dus ik hoop dat dit zo werkt, en anders bel ik even naar de huisarts
![]()
Superfijn om te horen dat anderen hier ook weleens last van hebben!
Als je last blijft houden zou ik zeker aanraden naar de huisarts te gaan. Zij kunnen dan onderzoeken wat er precies uit balans is waardoor je de klachten krijgt. Soms heb je een combinatie van een schimmelinfectie en bacteriële vaginose en dan breng je het nog meer uit balans door alleen op de schimmelinfectie te focussen. De bacteriën en schimmels heb je beide nodig maar wel in balans.